سه شنبه 24 آذر 1394 / 12:59|کد خبر : 492|گروه : سياسي

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی، پرده از نقاب تروریسم واقعی برداشت

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی، پرده از نقاب تروریسم واقعی برداشت

فرمانده سپاه بانه گفت: نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان غربی، پرده از نقاب تروریسم واقعی و حامیان آنها را برداشت.


سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و دور اندیشی فوق العاده ای که نسبت به مسائل روز دارند دومین نامه خود را خطاب به جوانان غربی مرقوم فرمودند.

وی با بیان اینکه ایشان در هر دو نامه جوانان را مخاطب اصلی خود قرار دادند افزود: شاید مهمترین دلیلی که معظم له به سراغ جوانان رفتند بخاطر صداقت و آینده‌ساز بودن آنها باشد.

صفاری با اشاره به تاثیر گذاری نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی خاطر نشان کرد،   برد این نامه به حدی وسیع و گسترده بود که اذهان عمومی دنیا، رسانه ها و افکار عمومی دنیا را تحت‌تأثیر قرار داده و در حداقل زمان ممکن به خبر اول شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با هدفی نورانی و ارزشمند به دنبال بیداری دنیا از ظلم و ستم غربی‌ها در به زیر سلطه قرار‌دادن ملت‌های مظلوم و آزاده دنیا است و نامه دوم معظم له به جوانان غربی نیز پرده از نقاب تروریسم واقعی و حامیان آنها برداشت.

صفاری با اشاره به اولین نامه معظم‌له، این نامه را  دعوت جوانان غرب به دین مبین اسلام دانست و گفت: اما در نامه دوم  ایشان تروریسم را درد مشترک اسلام و غرب دانستند و در آن غرب و در رأس آنها آمریکا را بوجود آورنده تروریسم به ویژه داعش، القاعده و طالبان معرفی می کنند بطوریکه امروز نیز با تجهیز این تروریست ها به سلاح و انواع مهمات از داعش و القاعده حمایت می‌کند.



برچسب ها :

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربیتروریسمفرانسهدنیای اسلام

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی