چهارشنبه 25 آذر 1394 / 13:58|کد خبر : 495|گروه : فرهنگي

مراسم ویژه هفته وحدت در بانه برگزار می شود

مراسم ویژه هفته وحدت در بانه برگزار می شود

فرمانده سپاه بانه از برگزاری ویژه برنامه هفته وحدت، همزمان با اولین روز از این هفته در بانه خبر داد .



سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه شهرستان بانه، ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: بمناسبت فرا رسیدن ماه ربیع و مولود مبارک رسول اکرم(ص)، ویژه برنامه ای به همین مناسبت در شهرستان بانه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این ویژه برنامه با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه و همزمان با اولین روز از هفته مبارک وحدت تدارک دیده شده است که روز پنجشنبه سوم دی ماه سال جاری در مسجد سادات این شهرستان با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم بانه برگزار خواهد شد.


صفاری وحدت و انسجام اسلامی در شهرستان بانه را بی نظیر عنوان کرد و افزود: شهرستان بانه بواسطه اینکه مردمانی بصیر و مذهبی دارد همواره در مراسمات ویژه ملی و مذهبی پیشگام بوده و در اینگونه برنامه ها حضوری چشمگیر دارند.

 

فرمانده سپاه بانه، پیامبر اسلام(ص) را پیامبر مهربانی ها عنوان کرد و گفت: اگر به سیره زندگی رسول خدا(ص) توجه کنیم به خوبی خواهیم دید که دین مبین اسلام دین اتحاد و همبستگی است که همواره مسلمانان را به داشتن وحدت و همدلی دعوت می کند.

وی نام گذاری این هفته را به هفته وحدت از جمله اقدامات امام خمینی(ره) در راستای مقابله با توطئه های ضد اسلامی دنیای امروز برشمرد و خاطرنشان کرد: نگاه عمیق و استراتژیک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را باید ستود و خدا را شاکر بود که ملت و مردم ما را به نعمت ولایت بهره مند ساخت.

 صفاری همچنین در ادامه به نزدیک شدن ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: همانطور که می دانیم دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای  اسلامی در پیش رو است که قطعاً مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رأی در سرنوشت مملکت تأثیرگذار خواهد بود.

وی رقابت سالم و ایجاد یک فضای مناسب را از جمله لازمه های مشارکت بیشتر مردم در انتخابات دانست و افزود: انتخابات باید طوری برگزار شود که نتیجه‌اش وحدت آفرین و موجب پیشرفت و ترقی کشور بر مبنای اهداف عالی نظام باشد.

فرمانده سپاه بانه خاطرنشان کرد، تقاضایی که بنده از مردم و مسئولین در این بحث دارم اینست که در انتخابات این دوره نیز به روال سنوات گذشته با حضور پر شور و حداکثری خود در پای صندوق های رای شرکت کرده و با انتخابی آگاهانه سرنوشت آینده خود و کشور را رقم زنند.


 



برچسب ها :

ویژه برنامه هفته وحدتبانهفرمانده سپاه بانهوحدتانتخاباتآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی