پنجشنبه 26 آذر 1394 / 00:09|کد خبر : 497|گروه : فرهنگي

رئیس مرکز بزرگ اسلامی بانه خبر داد:

برگزاری 17 ویژه برنامه هفته وحدت در بانه

برگزاری 17 ویژه برنامه هفته وحدت در بانه

رئیس مرکز بزرگ اسلامی بانه از برگزاری 17 ویژه برنامه بمناسبت هفته وحدت در این شهر خبر داد.


مرتضی مالکی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اشاره به فرا رسیدن ماه ربیع الاول و قرار گرفتن در آستانه سالروز  میلاد یگانه عالم منجی بشریت حضرت ختمی مرتبت (ص) گفت:امسال بمناسبت هفته وحدت 17 برنامه از 12 تا 17 ربیع  الاول در شهرستان بانه برگزار می شود.

وی با اشاره به تاکید قرآن بر وحدت بین مسلمانان اظهار کرد: برنامه‌های مذکور با همکاری تمام نهادهای دولتی شهرستان بویژه ارگان های فرهنگی سطح شهرستان اجرا خواهد شد که محوریت این برنامه ها بیشتر فرهنگی و در راستای ایجاد و افزایش هر چه بیشتر وحدت در بین مسلمانان خواهد بود.

مالکی، برگزاری چندین ویژه برنامه توسط ادارات فرهنگی شهرستان، برگزاری محافل انس با قرآن، مولودی خوانی ، نمایشگاه کتاب و برگزاری مسابقه را از جمله مهمترین این برنامه ها در طول هفته وحدت در شهرستان بانه برشمرد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی بانه، امام خمینی (ره) را پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: امام راحل تمام توطئه‌های دشمنان را تذکر دادند و همواره بر حفظ وحدت در جامعه اسلامی تاکید داشتند.

 

  وی با اشاره به ایجاد گروه‌های تکفیری توسط دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و اسرائیل گفت: امروز با وجود چنین گروه‌های تکفیری که هیچ اعتقادی به اسلام و آموزه های ارزشمند آن ندارند، ضرورت وحدت بیش از گذشته در جوامع اسلامی احساس می شود.


 



برچسب ها :

هفته وحدتبانهگروه های تکفیریوحدتآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی