چهارشنبه 1 مهر 1394 / 15:06|کد خبر : 50|گروه : فرهنگي

گلزار شهداي بانه غبار روبي وعطر افشاني شد + تصاوير

گلزار شهداي بانه غبار روبي وعطر افشاني شد + تصاوير

مراسم غبار روبي و عطرافشاني گلزار شهداي سليمان بك بانه، ظهر امروز با حضور مسئولين برگزار شد.

به گزارش آرباباخبر،ظهر امروز همزمان با دومين روز از هفته دفاع مقدس مراسم غبار روبي و عطرافشاني مزار شهداي سليمان بك بانه با حضور مسئولين، آحاد مردم و خانواده شهدا در مزار شهداي سليمان بك بانه برگزار شد.

اسماعيل ورمزياري، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بانه در ابتداي اين مراسم با بيان اينكه ما امروز هر چه داريم در سايه مجاهدت شهدا و ايثارگران است اظهار داشت: شهدا با ايثارگريها و جانفشاني هاي خود چنان حماسه اي خلق كردند كه همگان را متحير مي كند  و همه ما در هر شغل و سمتي كه باشيم مديون اين عزيزان هستيم و اقتدار، امنيت ايران مديون خون شهداست.

وي به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و انتقال ارزش هاي دفاع مقدس به نسل جوان تاكيد كرد و افزود: اگر اين فرهنگ در جامعه ترويج يافت ديگر هجمه فرهنگي دشمنان در برابر  ملت ايران بي تاثير خواهد بود.

ماموستا عبدالله حيدري امام جمعه بانه نيز در اين مراسم، با اشاره به آيات و روايات اسلامي گفت: طبق نص صريح آيه قران شهيدان همواره زنده هستند و شهادت راهي براي رستگاري و پيروزي دين است.

وي كلمه شهادت را يك كلمه مقدس و مورد احترام در فرهنگ اسلامي بيان كرد و افزود: ماداميكه مسلمانان شهادت در راه دين خدا را سرلوحه خود قرار دهند هيچ قدرتي توان ايستادگي و مقابله در برابر آنها را نخواهد داشت.

در خاتمه این مراسم حاضرين ضمن غبار روبي و قرائت فاتحه، با نثار شاخه هاي گل بر سر قبور مطهر شهيدان باري ديگر با ايشان تجديد ميثاق نموده و ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس بانه را گرامي داشتند.





.



برچسب ها :

مزار شهداي بانهغبار روبيدفاع مقدس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی