پنجشنبه 26 آذر 1394 / 14:01|کد خبر : 504|گروه : فرهنگي

نمایشگاه بزرگ کتاب در بانه افتتاح شد + عکس

نمایشگاه بزرگ کتاب در بانه افتتاح شد + عکس

صبح امروز طی آیینی، نمایشگاه بزرگ کتاب در بانه با حضور مسئولین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز طی برگزاری آیینی، نمایشگاه بزرگ کتاب در نگارخانه سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان بانه و با حضور مسئولین محلی این شهر افتتاح شد.
 

"علیرضا خوشبخت" رئیس اداره ارشاد اسلامی بانه در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار آرباباخبر،  گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته وحدت و با منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی  و مانوس کردن هر چه بیشتر مردم با کتاب راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 10 هزار جلد کتاب از 20 ناشر کشور در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است افزود: علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی می توانند کتب مورد علاقه خود را با 15 درصد تخفیف خریداری کنند.

 

خوشبخت خاطرنشان کرد:  این تعداد کتاب در 2 هزار عنوان و در زمینه های تاریخ، ادبیات، دین، علوم سیاسی، روان شناسی، حقوق، داستان و رمان، آشپزی و سلامت و همچنین سایر علوم در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

 

رئیس اداره ارشاد  بانه با اشاره به اینکه برپایی چنین مکانهایی در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه نقش به سزایی دارد، یادآور شد: این نمایشگاه باهدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و مانوس کردن آحاد مردم با کتاب از امروز تا هشتم دی در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در معرض دید علاقمندان و کتاب دوستان قرار دارد.





 





برچسب ها :

نمایشگاه کتاببانهآرباباخبرکتاب

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی