دوشنبه 30 آذر 1394 / 09:46|کد خبر : 517|گروه : اجتماعي

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بانه:

اقلام شب یلدا در بانه افزایش قیمت نداشته /کمترین تخلفات صنفی در بانه مربوط به صنف میوه فروشان است

اقلام شب یلدا در بانه افزایش قیمت نداشته /کمترین تخلفات صنفی در بانه مربوط به صنف میوه فروشان است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بانه با بیان اینکه میوه های مخصوص شب یلدا در بانه افزایش قیمت نداشته است گفت: کمترین تخلفات صنفی در بانه مربوط به صنف میوه فروشان است.


عطاء نصرالله زاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،
با اعلام این موضوع اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و جلساتی که با صنوف مرتبط با شب یلدا از جمله صنف میوه و تره بار بانه برگزار شده در آنها هماهنگی‌های لازم برای وفور میوه و قیمت مناسب آن به عمل آمده است.


وی با بیان اینکه تمام اقلام مورد نیاز برای شب یلدا با قیمت و کیفیت مناسب در بانه وجود دارند گفت: اقلام شب یلدا تا به امروز با هیچ گونه افزایش قیمتی مواجه نبوده است.

نصراله زاده با اشاره به قیمت هندوانه که اصلی ترین میوه شب یلدا است خاطرنشان کرد، تنها جنسی که ممکن است قدری گرانتر از سابق در بازار بانه به فروش برسد هندوانه می باشد که بیشترین قیمت آن نیز از  مرز 2500  تومان تجاوز نمی کند و علت آن هم به پایان رسیدن تولید این میوه مخصوص شب یلدا می باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بانه،
کمترین تخلفات صنفی در بانه را مربوط به صنف میوه فروشان دانست و افزود: در 9 ماهه گذشته فقط چند مورد انگشت شمار شکایت از تخلفات این صنف به اداره صنعت، معدن و تجارت بانه ارجاع داده شده که به پرونده آنها نیز در حداقل زمان ممکن رسیدگی شده است.

وی افزود: مردم و همشهریان عزیز می توانند شکایات خود را در خصوص هرگونه  گران‌فروشی، کم‌فروشی و... از طریق تلفن 124 به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه و یا به‌ صورت حضوری با مراجعه به این اداره اطلاع دهند.


 



برچسب ها :

شب یلداتخلفات صنفیمیوه شب یلدابانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی