دوشنبه 30 آذر 1394 / 14:00|کد خبر : 520|گروه : سياسي

فرمانده سپاه بانه با امام جماعت روستای سورین دیدار کرد

فرمانده سپاه بانه با امام جماعت روستای سورین دیدار کرد

فرمانده سپاه بانه شامگاه گذشته با حضور در منزل امام جماعت روستای سورین با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ پاسدار یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه شامگاه گذشته در معیت هیئتی از مسئولین سپاه این شهرستان به روستای سورین رفته و با حضور در منزل ماموستا ملا محمد علوی امام جماعت روستای سورین با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

 

فرمانده سپاه بانه دراین دیدار ضمن بیان تلاش رزمندگان سپاه بانه در حوزه های مختلف فرهنگی، امنیتی و دفاعی در طی 9 ماهه گذشته امسال خواستار بیان خدمات نظام و سپاه  برای اقشار جامعه توسط ماموستاهای آیینی در  جامعه شد.

 

در ادامه ماموستا علوی امام جماعت روستای سورین نیز با اشاره به وضعیت گروه های تکفیری در کشورهای عراق و سوریه این وضعیت را حاصل دخالت استکبار در کشورهای اسلامی دانسته و گفت: امروز دشمن با راه اندازی این گروهک ها و جریان های انحرافی قصد دارد با القای شبهات جوانان را گمراه و منحرف سازد .

 

 وی در این بین به نقش ماموستاهای آیینی اشاره کرد و خاطرنشان شد ، ماموستایان آیینی بایستی با افکار منحرف و جریان های افراطی به مقابله بپردازند و مانع از افتادن جوانان در دام این گونه افراد شوند.

 

امام جماعت روستای سورین در این دیدار صمیمانه ضمن اعلام آمادگی خود برای شرکت در برنامه های فرهنگی سپاه  گفت: دشمنان این مرزو بوم بدانند که برادران و خواهران اهل سنت از سپاه و سپاه نیز از اهل سنت است چرا که در طول عمر مقدس نظام اسلامی در عرصه نبرد و خطر شیعه و سنی برای حفظ این آب و خاک دوش به دوش یکدیگر سینه سپر کرده و از عزت و شرف و اقتدار این خاک دفاع کردند.

 



برچسب ها :

فرماده سپاه بانهدیدارروستای سورن

نظرات کاربران :

نبی کمانگر پور [دوشنبه 28 دی 1394 | 15:29] پاسخ

ضمن خسته نباشید به شما .
بنده یک داستان ظنز دیگه دارم که اونم تو سایت کورد تو دی گذاشته شده (حکایت دور زدن و رفتن تو گونی آقایون مهندس تو ادارات) اونم جالبه اگه خواستید استفاده کنید مشکلی نیست 09188712131

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی