چهارشنبه 2 دی 1394 / 09:08|کد خبر : 531|گروه : اجتماعي

رئیس محیط زیست بانه خبر داد

کارگاه آموزشی مدیریت منابع آبی (طرح سیپا ) در بانه برگزار می شود

کارگاه آموزشی مدیریت منابع آبی (طرح سیپا  ) در بانه برگزار می شود

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بانه از برگزاری یک کارگاه آموزشی سه روزه با موضوع مدیریت منابع آبی تحت عنوان" طرح سیپا " در این شهرستان خبر داد.

محمد دلسوز میرزایی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: کارگاه آموزشی طرح سیپا با محوریت منابع آبی و نقش این مایه حیاتی در زندگی انسان ها و راه های صحیح مدیریت از این مایه زندگی بخش برای استفاده آیندگان برگزار می شود.

وی افزود: این کارگاه آموزشی به  مدت سه روز از اول تا سوم دی ماه سال جاری در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی برای سه گروه از اقشار جامعه  برگزار خواهد شد.

دلسوز میرزایی خاطرنشان کرد: جامعه هدف کارگاه آموزشی مذکور در روز اول بخشداران، دهیاران و ماموستاهای آیینی ، روز دوم، زنان خانه دار و بهورزان و در آخرین روز از برگزاری این همایش، معلمان و فرهنگیان شهرستان می باشند که  هر سه گوه  در جامعه با مخاطبان  زیادی  سروکار دارند  برگزار می شود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بانه، مهمترین اهداف برگزاری طرح سپیپا
را در بانه توان بخشی اخلاق زیست محیطی، و ارتقای دانش محیط زیستی در جامعه برشمرد و گفت: در این دوره تمام سعی و توان ما بر این بوده که با بکارگیری و دعوت از اساتید برجسته شهرستان و استان در حوزه محیط زیست این مهم را محقق سازیم.

 

وی همچنین از پرداختن به سایر مسائل محیط زیستی از قبیل تغییر شرایط اقلیمی و حفاظت از گونه های نادر جانوری در طبیعت بانه در حاشیه موضوعات اصلی خبر داد و  تصریح کرد: برای کسانی که در این دوره آموزشی شرکت کنند در پایان مدرک دیپلم افتخار نیز صادر می شود.



برچسب ها :

کارگاه آموزشیمدیریت منابع آبیانجمن پاژینمحیط زیستبانهآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی