پنجشنبه 3 دی 1394 / 15:05|کد خبر : 542|گروه : فرهنگي

فرمانده سپاه بانه:

وحدت اسلامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

وحدت اسلامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

فرمانده سپاه بانه با بیان اینکه وحدت و انسجام اسلامی در ایران بی نظیر است گفت: در سایه همین وحدت و اتحاد اسلامی تمامی توطئه های دشمنان خنثی و نقش بر آب شده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ یعقوب صفاری صبح امروز در نخستین روز از هفته وحدت و جشن میلادی که به همین مناسبت با حضور آحاد مردم بانه در مسجد مولوی این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: مسئله وحدت همواره باز تاکیدات حضرت امام(ره) بود بطوریکه نامگذاری این هفته بعنوان هفته وحدت از  ناحیه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب اتحاد هر چه بیشتر بین شیعه و سنی شد .

وی با بیان اینکه آمریکا و دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند، یادآور شد: مادامیکه مسلمانان اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنند آنها نخواهند توانست کاری از پیش برند.

صفاری وحدت شیعه و سنی را در ایران بی نظیر دانست و خاطرنشان شد، دشمنان هیچگاه به شیعه و سنی رحم نکرده‌اند و هدف آنها از ایجاد اختلافات تضعیف قدرت مسلمانان برای از بین بردن اسلام است.

 

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: امروز بحمدالله برادران اهل تسننن و تشیع در جای جای ایران اسلامی در کمال صلح و صفا با همدیگر زندگی می کنند که این وحدت موجب شده است تا  تمام توطئه‌هاي تفرقه‌افكنانه مذاهب كه از سوي برخي دولت‌هاي سلطه‌گر انجام مي‌شود، خنثي شده و به جاي تفرقه و دودستگي وحدت و مودت جايگزين آن شود.



برچسب ها :

هفته وحدتفرمانده سپاه بانهشیعه و سنیتوطئه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی