جمعه 4 دی 1394 / 15:04|کد خبر : 550|گروه : سياسي

امام جمعه بانه:

شخصیت و بزرگی پیامبراکرم (ص) بیشتر برای جوانان تبیین شود

شخصیت و بزرگی پیامبراکرم (ص) بیشتر برای جوانان تبیین شود

امام جمعه بانه با اشاره به جایگاه والای نبی مکرم اسلام(ص) گفت: ابعاد شخصیتی و عظمت پیامبر اکرم (ص) بیشتر برای جوانان تبیین شود.

به گزارش آرباباخبر، ماموستا عبدالله حیدری ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بانه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: اگر به تاریخ نگاه کنیم می بینیم که دشمنان دین خدا  از صدر اسلام تا به امروز نسبت به شخص پیامبر (ص) و عظمت قرآن دشمنی و عداوت داشته اند.

وی با اشاره به تحریفاتی که در کتب آسمانی مسیحیان و یهودیان در طول تاریخ شده است افزود: قرآن کریم تنها کتاب آسمانی است که در گذر زمان مورد تحریف واقع نشده است و از همین رو منبعی مهم برای هدایت انسان ها به سوی سعادت و هدایت می باشد بطوریکه بالغ بر 1500 آیه از آیات شریفیه این کتاب آسمانی انسانها را به سمت دانش و اخلاقیات رهنمون می سازد.

ماموستا حیدری خاطرنشان کرد، دشمنی دشمنان با پیامبر(ص) و قرآن در حال حاضر نیز همچنان ادامه دارد و تنها تفاوتی که کرده در شیوه و روش این دشمنی هاست و در این میان وظیفه ما بعنوان یک مسلمان دفاع و صیانت از حریم بحق قرآن و پیامبر اکرم(ص) می باشد.


امام جمعه بانه تبیین ابعاد شخصیتی و عظمت پیامبرگرامی اسلام (ص) را برای جوانان از جمله این راه ها در راستای مقابله با تبلیغ سوء دشمنان بر علیه پیامبر اکرم(ص) دانست و گفت: در برگزاری مراسمات مذهبی و مکان های عمومی بیشتر به این مهم توجه شود.

وی ماه مولود و برگزاری مولودی خوانی ها را نیز فرصتی مغتنم در تبیین شخصیت رسول خدا(ص) دانست و گفت:
مولودی خوانی و برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) توسط همه کشورهای سنی نشین جز عربستان که مذهب وهابی و عقاید افراطی دارند  برگزار می شود که نه تنها هیچ منافاتی با اسلام و آموزه های این دین مبین ندارد بلکه برگزاری این آیین و جشن مولود در عصر حاضر با توجه به این گستره هجوم به اسلام و شخصیت پیامبر (ص) بسیار ضرورت هم دارد.



برچسب ها :

امام جمعه بانهپیامبر(ص)دشمنوهابیماه مولودآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی