دوشنبه 7 دی 1394 / 00:08|کد خبر : 557|گروه : فرهنگي

بمناسبت گرامیداشت هفته وحدت/

آیین مولودی خوانی در مدرسه استثنایی بانه برگزار شد + عکس

آیین مولودی خوانی در مدرسه استثنایی بانه برگزار شد + عکس

صبح امروز در گرامی داشت هفته وحدت و همزمان با چهارمین روز از این هفته، آیین مولودی خوانی در مدرسه استثنایی تربیت بانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) مراسم مولودی‌خوانی در مدرسه استثنایی تربیت شهر بانه برگزار شد.

این مراسم که با حضور مدیر آموزش و پرورش بانه، معاون هماهنگ کننده سپاه این شهر مربیان و دانش آموزان مدرسه استثنایی تربیت برگزار شد، شرکت کنندگان به جشن و شادمانی پرداختند.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت به تشریح ابعاد مختلف زندگی پیامبر(ص)اشاره کرد و اظهار داشت: اساس زندگی پیامبر (ص) همواره بر مبنای وحدت و ایجاد صلح و صفا در جامعه استوار بود.
 

وی با بیان اینکه اسلام اهمیت بسزایی به وحدت و یکی شدن مسلمانان می دهد افزود: اگر به احکام و دستورات این دین مبین نیز به خوبی توجه کنیم در خواهیم یافت که پایه و اساس بسیاری از اعمال عبادی و سیاسی اسلام نیز به این مسئاله تاکید دارد.

خضری در ادامه تصریح کرد
: در این هفته لازم است تا بیشتر از گذشته وحدت بین مسلمانان به نمایش گذاشته شود.

در ادامه این مراسم سرهنگ حسن سلیمی معاون هماهنگ کننده سپاه بانه نیز با اشاره
به نوع زندگی و سیره پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: همه ما باید از روش زندگی پیامبر (ص) درس بگیریم و رفتار ایشان را در تمام ابعاد زندگی سرلوحه اعمال و کارهای خود قرار دهیم.

وی افزود: وحدت مسلمانان همواره مانند تیغی در چشم دشمنان فرو رفته و لازم است این وحدت همواره در بین مذاهب مختلف اسلامی حفظ و تقویت شود.


در این مراسم گروه مدیحه سرایی دار القرآن رسول اکرم بانه نیز  به دف زنی و اجرای برنامه مولودی خوانی پرداخته و قطعاتی را در وصف و ثنای پیامبر مکرم اسلام(ص) اجرا کردند.

گفتنی است که از طرف حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حسین فهمیده سپاه بانه نیز در پایان به همه دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم جوایزی اهدا شد.

آرباباخبر: مولودی خوانی








 



برچسب ها :

هفته وحدتمولودی خوانیبانهمدرسه استثناییآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی