چهارشنبه 9 دی 1394 / 15:22|کد خبر : 572|گروه : سياسي

حماسه نه دی در بانه گرامی داشته شد + عکس

حماسه نه دی در بانه گرامی داشته شد +  عکس

صبح امروز در سالروز حماسه نه دی طی برگزاری آیینی که با حضور اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهر برگزار شد یاد و خاطره این روز گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذیری فرماندار بانه در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه و بزرگی حماسه نه دی در سرنوشت انقلاب اسلامی اظهار داشت: حماسه 9 دی متعلق به هیچ  جناح و حزب سیاسی خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران است.

وی افزود: امنیت و آرامشی که امروز در جامعه ما حکمفرماست به برکت خون هزاران شهید و در سایه پای بندی به ارزشهای دینی و قانونی بدست آمده و ملت ایران این امنیت و آرامش را با هیچ چیز دیگر در دنیا عوض نمی کنند و اگر که کسی هم بخواهد که به این امنیت و آرامش در جامعه تعرض کند پاسخ دندان شکنی خواهند داد.

در ادامه دکتر محمد رحیم نظری از اساتید دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی نیز با اشاره به عمق و پیچیدگی فتنه  88 اظهار داشت: فتنه 88 یکی از خطرناکترین و پیچیده ترین سناریوهایی بود که در طول عمر انقلاب با رویکرد براندازی نظام توسط دشمنان غربی این انقلاب که آمریکا، اسرائیل و انگلیس در راس آنها قرار داشتند طراحی شده بود.

وی آسیب رساندن به زیر ساخت ها، زیر سئوال بردن سلامت انتخابات، تلخ کردن کام مردم ایران پس از یک  پیروزی شیرن که در اثر حضور گسترده مردم بدست آمده بود و همچنین گرفتن توان دولت در پیشبرد اهداف سیاسی و اقتصادی کشور را از جمله مهمترین ضربه فتنه گران در طول این مدت برشمرد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد، جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تاکنون فتنه های متفاوتی را در سه مرحله جنگ تحمیلی، فتنه فرهنگی سیاسی دهه هفتاد منتهی به 18 تیر 78 و فتنه سال 88 گذرانده است و تا زمانیکه این انقلاب و دشمنان آن وجود دارند احتمال فتنه های جدید با روش های جدید نیز در آینده متصور و بدونر از ذهن نیست.













برچسب ها :

حماسه نه دیبانهرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی