چهارشنبه 9 دی 1394 / 15:30|کد خبر : 573|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

حماسه 9 دی متعلق به همه مردم ایران است / ملت ما از هنجارشکنان و فتنه گران بیزارهستند

حماسه 9 دی متعلق به همه مردم ایران است / ملت ما از هنجارشکنان و فتنه گران بیزارهستند

فرماندار بانه گفت: حماسه 9 دی متعلق به همه مردم ایران است و ملت ما از هنجارشکنان و فتنه گران بیزار هستند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذیری پیش از ظهر امروز در سالروز حماسه نه دی و مراسمی که بهمین مناسبت در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه با حضور اقشار مختلف مردم این شهر برگزار شد اظهار داشت:  حماسه 9 دی متعلق به هیچ  جناح و حزب سیاسی خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران است.

وی با اشاره به
حضور خودجوش و مردمی ملت ایران در راهپیمایی 9 دی ماه سال 88 در سراسر کشور گفت:  حضور پرشور و گسترده مردمی در این راهپیمایی به دلیل اینکه  ارزش های دینی و قانونی آنها مورد اهانت و تعدی هنجارشکنان و فتنه گران واقع شده بود، تمامی ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کردند.

عذیری تصریح کرد: امنیت و آرامشی که امروز در جامعه ما حکمفرماست به برکت خون هزاران شهید و در سایه پای بندی به ارزشهای دینی و قانونی بدست آمده و ملت ایران این امنیت و آرامش را با هیچ چیز دیگر در دنیا عوض نمی کنند و اگر که کسی هم بخواهد که به این امنیت و آرامش در جامعه تعرض کند پاسخ دندان شکنی خواهند داد.

فرماندار بانه در ادامه سخنان خود  ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: وحدت نیاز امروز و همیشگی جوامع اسلامی است و اگر امروز امت های اسلامی دچار این همه مصیبت و بلا شده اند در نتیجه تفرقه و عدم وحدت است.

 

وی آمریکا و اسرائیل را مهمترین عوامل ایجاد کننده تفرقه و انشقاق در بین جوامع اسلامی دانست و گفت: اگر در هر گوشه ای از ممالک اسلامی خونی بر زمین ریخته می شود باید دنبال رد پایی از آمریکا و اسرائیل باشیم.



برچسب ها :

حماسه نه دیفرماندار بانهفتنه گرانآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی