یکشنبه 13 دی 1394 / 10:29|کد خبر : 605|گروه : اجتماعي

راه ارتباطی بیش از 80 درصد از روستاهای بخش ننور بانه مسدود است

راه ارتباطی بیش از 80 درصد از روستاهای بخش ننور بانه مسدود است

بخشدار ننور از مسدود بودن راه ارتباطی بیش از 80 درصد روستاهای این بخش در اثر بارش های 48 ساعت گذشته خبر داد.

 محمد رحیمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این باره اظهار داشت: در اثر بارش شدید برف در  48 ساعت گذشته که همراه با کولاک بود راه بیشتر روستاهای این بخش مسدود شد بطوریکه در حال حاضر بیش از 80 درصد از راه های روستایی این بخش مسدود می باشد.

وی  افزود: شدت بارش ها در این بخش بحدی زیاد بود که  علی رغم راه های فرعی بیشتر راه های اصلی بخش ننور از گردنه قرج دابان به سمت مریوان نیز مسدود است که راه ارتباطی به روستاهای پشت این گردنه از جمله روستاهای: بیان دره، کانی پری، هفت تاش، بادمجان و چندین روستای دیگر را نیز به شدت مسدود کرده است.

رحیمی همچنین از پاره شدن سیم برق در روستای کریم آباد بر اثر شدت وزش باد و کولاک خبر داد و گفت: این اتفاق موجب قطعی برق در تمامی بخش به مدت بیش از 12 ساعت شد که با تلاش اداره برق و نیروهای بخشداری این مشکل نیز برطرف شد.

 

بخشدار ننور همچنین از تعامل و همکاری عوامل اجرایی سد عباس آباد برای در اختیار گذاشتن ماشین های تحت اختیار خود جهت بازگشایی مسیر ننور به بویین تقدیر کرد و گفت: در حال حاضر بعلت شدت بارش ها و لغزندگی معابر تردد در جاده های فرعی و اصلی این بخش با زنجیر چرخ و در اختیار داشتن تجهیزات زمستانی امکان پذیر است.



برچسب ها :

مسدود بودن راه روستاییبارش برفبخش ننوربانهراه روستاییآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی