یکشنبه 13 دی 1394 / 11:01|کد خبر : 606|گروه : سياسي

امام جمعه بانه:

شهادت شیخ نمر بر رسوایی های آل سعود افزود

شهادت شیخ نمر بر رسوایی های آل سعود افزود

امام جمعه بانه با محکوم کردن شهادت شیخ نمر از سوی آل سعود گفت: شهادت این روحانی فقید بدست رژیم سعودی رسوایی دیگری برای آل سعود رقم زد

ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه در گفتگو با خبرنگار آرباباخبر، ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه رژیم سعودی در به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر گفت: عربستان سعودی با این اقدام شنیع و ضد انسانی خود ثابت کرد که برای خوش خدمتی به اربابان صهیونیستی و آمریکایی خود تمام اصول و قواعد اسلامی، انسانی و دینی را زیر پا می گذارد.

وی با بیان اینکه  شهادت شیخ نمر رسوایی دیگری را برای آل سعود در جهان رقم زد، خاطرنشان کرد: به حتم این اقدام آنها موجب قاطعیت هر چه بیشتر  طرفداران مکتب این شیخ آزادی خواه در  ادامه راه و تحقق بخشیدن به اهداف متعالی وی خواهد شد.


ماموستا حیدری خاطرنشان کرد، شهادت شیخ نمر نشان داد که در عربستان سعودی که پادشاه آن خود را خادم الحرمین می داند، آزادی بیان و عقیده و همچنین تبلیغ دین جرم  بوده و کسانی را که با تفکرات و عقاید افراط گرایانه آنها تطابق نداشته باشد اعدام می کنند.
 

امام جمعه بانه اعدام بیرحمانه شیخ نمر را  کار بسیار اشتباهی از طرف آل سعود دانست و خاطر نشان کرد، بدون شک آتش این جریان بزودی دامن خود عربستان را خواهد گرفت.

وی با اشاره به جریانات منطقه اظهار کرد: هم اینک دنیای اسلام برای مقابله با تهدیدهای دشمنان و دفع توطئه های شوم آنان به اتحاد و همبستگی یکپارچه نیاز دارد که متاسفانه چنین اقدامات جاهلانه و کور موجب تشدید این اختلافات و تفرقه ها خواهد شد که سود آن را صهیونیست ها و دولت های غربی می برند.



برچسب ها :

امام جمعه بانهشیخ نمرعربستانتفرقهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی