دوشنبه 14 دی 1394 / 10:21|کد خبر : 615|گروه : اجتماعي

امداد رسانی هلال احمر بانه به 700 مسافر گرفتار در برف و کولاک/ نجات یک سرباز از مرگ حتمی

امداد رسانی هلال احمر بانه به 700 مسافر گرفتار در برف و کولاک/ نجات یک سرباز از مرگ حتمی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از امداد رسانی به 700 مسافر گرفتار در برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر بانه یک سرباز نیزاز مرگ حتمی نجات یافت.

آزاد فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه صبح امروز 14 دی ماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان بانه در ظرف مدت 48 ساعت گذشته به 700 نفر از مسافرانی که  در برف و کولاک جاده های این شهرستان گرفتار شده بودند امداد رسانی کردند.

 وی افزود: همزمان با اولین ساعات از شروع بارش ها به تعداد 20 نفر از مسافران اتوبوس سردشت - تهران که در بین جاده "سید صارم و روستای کوخان"  گرفتار برف و کولاک شدید شده بودند امداد رسانی و  در  مسجد روستای کوخان اسکان اظطراری داده شدند.

فتاحی با بیان اینکه بیشترین امداد رسانی جمعیت هلال احمر بانه به مسافران در راه مانده و گرفتار در برف و کولاک مربوط به گردنه خان و جاده سقز- بانه بوده خاطر نشان کرد: طی 48 ساعت گذشته  به تعداد 700 نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک در این مسیرها امداد رسانی کردیم.

 
 رئیس جمعیت هلال احمر بانه، بستن زنجیر چرخ به خودروها، توزیع بسته های غذایی و جیره خشک، رها سازی خودروهای گرفتار در برف و اسکان اظطراری را از جمله مهمترین موارد امداد رسانی جمعیت هلال احمر بانه به مسافران گرفتار برشمرد.

وی همچنین از انتقال و نجات اورژانسی یک سرباز بیمار به بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه خبر داد و گفت: این سرباز که در روستای میرده گرفتار برف و کولاک شده بود و نیاز فوری به عمل جراحی داشت با تلاش و امداد نیروهای هلال احمر بانه به بیمارستان صلاح الدین ایوبی این شهر منتقل و از مرگ حتمی نجات یافت.

فتاحی تصریح کرد: به محض انتقال این سرباز به بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بلافاصله  به اتاق عمل منتقل و با انجام عمل جراحی از مرگ حتمی نجات یافت.



برچسب ها :

امداد رسانیهلال احمرمسافران گرفتار در برف و کولاکمرگ حتمیبانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

حامی [دوشنبه 14 دی 1394 | 19:25] پاسخ

ضمن خسته نباشید برای تمامی پرسنل زحمت کش امدادگرهلال احمربانه ازخداوندمنان آرزوی طول عمر و توفیق روزافزون برای تک تک این عزیزان خواستارم

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی