سه شنبه 15 دی 1394 / 13:27|کد خبر : 627|گروه : اجتماعي

مدیر کمیته امداد بانه:

اعطای بیش از یک میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان کمیته امداد بانه

اعطای  بیش از یک میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان کمیته امداد بانه

مدیر کمیته امداد شهرستان بانه از اعطای یک میلیارد و 300 میلیون ریال، کمک هزینه درمانی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهر در 9 ماهه گذشته امسال خبر داد.

جلال خلیلی صبح امروز 15 دی ماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: این کمک هزینه در راستای تامین بخشی از هزینه های درمانی مددجویان کمیته امداد بانه که قادر به تامین همه هزینه های درمانی خود نبوده ا ند اعطاء شده است.

  وی افزود: در حال حاضر شش هزار و 231 نفر مددجوی کمیته امداد در بانه تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار دارند که در راستای رفاه حال این عزیزان 16 مرکز درمانی طرف قرار داد با بیمه آنها  نیز در سطح شهرستان پیش بینی کردیم.

خلیلی خاطرنشان کرد، : بسیاری از محرومان جامعه قادر به تأمین هزینه های بالای درمانی نیستند و از این رو با توجه به اهمیت موضوع و نیاز ضروری آن ها ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به افراد زیرپوشش و سایر نیازمندان جامعه از اولویت های کاری این نهاد است بطوریکه در نه ماهه گذشته سال جاری  بیش از 240 میلیون ریال این کمک هزینه ها مربوط به تهیه 4 عدد کلیه برای بیماران کلیوی بوده است.

 

رئیس کمیته امداد بانه همچنین با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام (ره) شهرستان بانه در بحث ارتقاء شاخص های بهداشتی و کمک به سبد غذایی کودکان زیر 6 سال نیز گفت: در این راستا کمیته امداد حضرت امام (ره) بانه بیش از 842 میلیون ریال نیز در این حوزه هزینه پرداخت کرده است.
 



برچسب ها :

کمک هزینه درمانیمددجوکمیته امدادبانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی