چهارشنبه 16 دی 1394 / 15:18|کد خبر : 628|گروه : اجتماعي

معاون عمرانی فرماندار بانه

عدم پیگیری مناسب و کمبود اعتبار دو عامل اصلی تاخیر در افتتاح پروژه 672 واحدی مسکن مهر بانه است

عدم پیگیری مناسب و کمبود اعتبار دو عامل اصلی تاخیر در افتتاح پروژه 672 واحدی مسکن مهر  بانه است

معاون عمرانی فرماندار بانه با بیان اینکه عدم پیگیری مناسب و کمبود اعتبار دو عامل اصلی تاخیر در افتتاح پروژه 672 واحدی مسکن مهر بانه است به اتمام هرچه سریعتر این پروژه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، جعفر توان ساعتی پیش در جلسه شورای مسکن مهر این شهرستان که ظهر امروز 16 دی ماه و با حضور همه اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد از طولانی شدن پروسه تکمیل این پروژه به شدت انتقاد کرد و خواستار به نتیجه رسیدن و اتمام هر چه سریعتر این پروژه شد.

وی افزود:
پیمانکاران شرکت چشمه ساز و هژیر ساخت که دو پپمانکار در احداث پروژه 672 واحدی مسکن مهر بانه در بلوار بلال حبشی این شهرستان هستند، بدلیل کمبود اعتبارات و همچنین اختلاف با هیات مدیره موجب تاخیر در افتتاح  این پروژه شده اند.

توان همچنین، عدم پی گیری مناسب و کم کاری از سوی هیئات مدیره را نیز از دیگر عوامل
تاخیر در افتتاح پروژه 672 واحدی مسکن مهر  بانه برشمرد به اتمام هرچه سریعتر این پروژه تاکید کرد.

معاون عمرانی فرماندار بانه، مقدار اعتبار لازم برای اتمام پروژه 672 واحدی مسکن مهر بانه در بلوار بلال حبشی این شهر را طبق بیانات اعضای هیئات مدیره و هر دو پیمانکار این پروژه را 2 میلیارد تومان بر آورد کرد  و گفت: در صورت تکمیل پروژه از سوی پیمانکاران، مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان آن از سوی بانک مسکن بصورت تسهیلات به حساب پیمانکاران واریز و از این طریق تامین خواهد شد و برای تامین مابقی این اعتبار نیز  بایستی هیئات مدیره از طریق افزایش سهم آورده اعضاء به اندازه لازم در فکر  اتمام و به نتیجه رسیدن پروژه 672 واحدی  مسکن مهر باشند.

وی تصریح کرد:
درحال حاضر وضعیت مسکن مهر بانه در شرایط نا مطلوبی قرار دارد و هر چه قدر هم که از زمان می گذرد مردم بیشتر متضرر می شوند از این رو  همه دست اندر کاران مسکن مهر بانه بایستی برای اتمام آن نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهند و بقیه ادارات و ارگانها نیز از تعامل و همکاری در این زمینه دریغ نکنند.
 


 



برچسب ها :

مسکن مهر بانهپیمانکارکمبود اعتبارآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی