چهارشنبه 16 دی 1394 / 16:07|کد خبر : 629|گروه : اجتماعي

آخرین وضعیت پروژه 672 واحدی مسکن مهر بانه/ فقط چند گام تا تحویل این پروژه باقیست

آخرین وضعیت پروژه 672 واحدی مسکن مهر بانه/ فقط چند گام تا تحویل این پروژه باقیست

بر اساس آخرین وضعیت از پیشرفت کاری پروژه 672 واحدی مسکن مهر بانه در بلوار بلال حبشی، فقط چند گام تا تحویل این پروژه باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ظهر امروز 16 دی ماه جلسه شورای مسکن مهر بانه با حضور پیمانکاران شرکت های هژیر و چشمه ساز،مدیران اتحادیه پروژه 672 واحدی مسکن مهر بانه در بلوار بلال حبشی این شهرستان و سایر اعضای این شورا به ریاست جعفر توان معاون عمرانی فرماندار بانه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه که به منظور بررسی آخرین وضعیت از پیشرفت این پروژه برگزار شد، مصوبات جلسه قبلی، قرائت و میزان تحقق این مصوبات بند به بند مورد رسیدگی قرار گرفت.

طبق نتایج حاصله از این جلسه پروژه مذکور از پیشرفت فیزیکی  بالای 96 درصدی برخوردار است که برای اتمام و بهره برداری از این پروژه فقط چند گام دیگر باقی مانده است.

مهمترین موارد باقی مانده در اتمام این پروژه مربوط به تکمیل آسانسور، تهیه پکیج و لوله کشی گاز است که در صورت تکمیل اعتبار لازم برای تکمیل موارد مذکور، پیمانکاران هر دو شرکت قول مساعد دادند که تا چند ماه آینده این موارد را نیز تکمیل کنند.


با نتایجی که در این جلسه بدست ما رسید بخش اعظمی از کارهای مربوط به پروژه تکمیل شده و آماده تحویل است که معطل پرداخت 2 میلیارد تومان پول است که به عبارت واضح تر با تامین شدن مبلغ مذکور بخش قابل توجهی از مشکلات این واحدها حل خواهد شد.

طبق گفته مدیر بانک مسکن شعبه بانه مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان آن به شرط تکمیل سند متقاضیان و معرفی آنها به بانک مسکن جهت تقسیط  تامین اعتبار خواهد شد.

بنابراین بخش زیادی از اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه قابل دریافت و تامین است که برای تکمیل نهایی آن 700 میلیون تومان دیگر باقی می ماند که مقرر شد اعضای هیئات مدیره این مبلغ را نیز از طریق افزایش سهم هر کدام از اعضاء به مبلغ یک میلیون تومان تامین کنند.


 



برچسب ها :

مسکن مهربانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی