جمعه 3 مهر 1394 / 15:24|کد خبر : 63|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

بي كفايتي آل سعود در مناسك حج ، قلب همه مسلمانان را جريحه دار كرد

بي كفايتي آل سعود در مناسك حج ، قلب همه مسلمانان را جريحه دار كرد

امام جمعه جمعه موقت بانه با انتقاد از بي لياقتي آل سعود در اداره مناسك حج امسال گفت: بي لياقتي آل سعود در مناسك حج امسال، قلوب همه مسلمانان را در جهان اسلام جريحه دار كرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال كريمي امام جمعه موقت شهرستان بانه ظهر امروز در خطبه هاي عبادي سياسي نماز جمعه اين شهرستان كه در مسجد جامع بانه برگزار شد با انتقاد شديد از سوء تدبير و بي كفايتي آل سعود در مراسم حج امسال اظهار داشت: فاجعه خونين حج امسال كه منجر به كشته و زخمي شدن بالغ بر 3 هزار و 300 نفر از حجاج بيت الله الحرام شد،ناشي از بي كفايتي اين رژيم در اداره مناسك حج است.

وي افزود: درست در روزي كه جهان اسلام خود را براي برگزاري جشن عيد قربان مهيا كرده بودند اين فاجعه غمبار قلوب همه مسلمانان را جريحه دار و جهان اسلام را غرق در ماتم و عزا كرد.

ملا جمال كريمي همچنين در ادامه سخنان خود فرا رسيدن بهار تعليم و تربيت را به معلمان و دانش آموزان سراسر ايران بويژه شهرستان بانه تبريك گفت و خاطر نشان كرد: انتظاري كه همه ما از معلمان داريم، تربيت نسلي آگاه و متعهد به اخلاق و شرعيات است.

امام جمعه موقت بانه با اشاره به تلاش دشمنان در منحرف كردن افكار جوانان و سوق دادن آنان به سمت ابتذال و تباهي تصريح كرد: معلمان در مقابله با اين تهديد نقشي موثر و كارساز دارند.

وي همچنين با اشااره به هفته دفاع مقدس ياد و خاطره هشت سال جنگ تحميلي و رشادت هاي مردم ايران را در اين دوره تاريخي انقلاب، گرامي داشت و گفت: اگر مردم در مقابل اين تجاوز رژيم بعث كه مورد حمايت ابرقدرتهاي غرب و شرق بودند نمي ايستادند معلوم نبود سرنوشت انقلاب نوپاي اسلامي ايران به كجا مي انجاميد.

كريمي خاطرنشان كرد: امنيت، آرامش و اقتدار امروز كشور ايران همه مرهون اين مجاهدت ها و ايثار مردم قهرمان و رزمندگان جان بركف اسلام است كه امروز همه ملت در هر شغل و سمتي در جاي جاي ايران اسلامي با آرامش خاطر به امورات خود  رسيدگي مي كنند.
 



برچسب ها :

آرباباخبرامام جمعه موقت بانهبي كفايتي عربستانمناسك حجمسلمانان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی