شنبه 4 مهر 1394 / 15:25|کد خبر : 64|گروه : سياسي

صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح بانه در هفته دفاع مقدس برگزار شد+ تصاوير

صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح بانه در هفته دفاع مقدس برگزار شد+ تصاوير

بمناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس،صبح روز شنبه 4 مهرماه همزمان با چهارمين روز از اين هفته مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح شهرستان بانه در پادگان شهيد نصرالهي اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، اين مراسم صبح امروز 4 مهرماه در حضور خانواده معظم شهداء و ايثارگران، بسيجيان و مسئولين ادارات اين شهرستان برگزار شد.

 در ابتداي اين مراسم اعضاي شوراي تامين شهرستان بانه و امام جمعه اين شهرستان ضمن اداي احترام به مقام شهيدان از يگان هاي مستقر در ميدان سان ديدند.

يعقوب صفاري فرمانده سپاه بانه نيز در اين مراسم ضمن تبريك هفته دفاع مقدس، ياد و خاطره رشادت هاي رزمندگان هشت سال جنگ تحميلي را گرامي داشت و گفت: سرتاسر دوران 8 سال دفاع مقدس، سرشار از پايمردي ها و جانفشاني هاي مردم ايران در برابر تجاوز رژيم بعث و خلق حماسه هاي بي نظير در اين دوران پر از حماسه و شور است.

وي با اشاره به ايستادگي مردم شهرستان بانه در اين دوران افزود: مردم شهرستان بانه با تقديم بيش از 840 شهيد سرافراز در طول انقلاب دين خود را به خوبي به اين مرز و بوم ادا كرده و در اين راه از هيچ تلاشي دريغ نكردند. 

صفاري همچنين يادمان هاي بوالحسن و سيران بند بانه در بانه را نشانگر عمق حماسه آفريني هاي مردم بومي در كنار رزمندگان مهاجرين عنوان كرد و خاطرنشان كرد، هر ساله زائران متعددي از سراسر ايران اسلامي براي تجديد ميثاق با شهدا و آرمان هاي والاي شهيدان براي بازديد از اين دويادمان دفاع مقدس به شهرستان بانه سفر مي كنند.

 در ادامه حجت الاسلام و المسلمين مرتضي مالكي رئيس مركز بزرگ اسلامي بانه نيز ياد و خاطره 8 سال دفاع مقدس را گرامي داشت و گفت: ايمان رزمندگان اسلام به حقانيت مسير و داشتن اخلاص در عمل از جمله رموز پيروزي نظام نوپاي انقلاب اسلامي در طول 8 سال جنگ نابرابر ايران و عراق بود.

وي با بيان اينكه جنگ حق و باطل هرگز تمام شدني نيست افزود: امروز نيروهاي مسلح  بايستي با حفظ آمادگي كامل به ارتقاي دانش و توان نظامي خود پرداخته و در اين راه دشمنان خود را كوچك نپندارند.

مالكي همچنين بي كفايتي و سوء مديريت آل سعود را در اداره مناسك حج محكوم كرده و فاجعه غمبار منا را به جهان اسلام و خانواده هاي داغديده در اين ماجرا تسليت گفت .
















برچسب ها :

صبحگاه مشتركنيروهاي مسلح بانههفته دفاع مقدسجنگ تحميلي

نظرات کاربران :

دانیال خاکپور [دوشنبه 6 مهر 1394 | 12:20] پاسخ

مراسم باشکوهی بو وبرادر من کامیار خاکپور مراسم زیبای ورزشی را انجام دادند

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی