شنبه 19 دی 1394 / 15:06|کد خبر : 658|گروه : اجتماعي

تلاش ستودنی پرسنل اداره برق بانه برای رفع قطعی برق در سرما و كولاك شديد

تلاش ستودنی پرسنل اداره برق بانه برای رفع قطعی برق در سرما و كولاك شديد

بارش برف سنگين در شهرستان بانه در روزهاي اخير منجر به ايجاد خرابي شبكه برق بروز برخي خاموشي ها در سطح شهر و روستاهاي این شهرستان شد که با همت و تلاش پرسنل برق اين شهرستان ها عليرغم مسدود بودن راه هاي ارتباطي و برودت بي سابقه هوا اين خاموشي ها در كوتاه ترين زمان ممكن برطرف گرديد و جريان برق مجددا به خانه هاي مردم در شهر و روستا بازگشت.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، "مهندس عبدالله ابراهيمي " مديريت برق شهرستان بانه نیز در این باره  اظهار داشت: با وجود بارش سنگين برف و كولاك شديد در بانه، با تلاش و همت همكاران موفق به گذر از بحران شديم .

 

ابراهيمي افزود: شروع بارش برف و كولاك شديد در عصر پنجشنبه باعث مسدود شدن اكثر راه­هاي ارتباطي و بروز مشكل و كندي انجام كارها شد ولي با همت و تلاش همكاران در شب پنجشنبه و بامداد جمعه با كمترين زمان خاموشي كليه مشكلات به وجود آمده را رفع شد.

 

وي افزود : با ادامه بارش ها در روزجمعه و وجود مشكل در برخي مسيرهاي روستايي فيدر جاده آرمرده ،جاده سردشت و جاده مريوان،اكيپ هايي از برق شهرستان به اين مناطق اعزام شدند و با وجود اينكه مسيرهاي روستايي كاملا" مسدود بود نيروهاي اعزام شده با پاي پياده خود را در حداقل زمان ممكن به محل رسانده و خاموشي هاي به وجود آمده را رفع نمودند.

 

 ابراهيمي ظهار داشت : در بحران اخير با وجود بارش برف سنگين ،كولاك شديد و نبودن جاده دسترسي، تلاش همكاران ستودني و قابل تقدير است كه مهمترين عامل پايداري شبكه بوده است.



برچسب ها :

بارش برف شدیدقطعی برق در روستاهای بانهکولاکآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی