یکشنبه 5 مهر 1394 / 07:24|کد خبر : 66|گروه : سياسي

فال روزانه یکشنبه 5 مهر 1394

فال روزانه یکشنبه 5 مهر 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 4 مهر به دنیا آمده ای تولدت مبارک! همراه با جشن تولد امسالتان تفریح، خوشگذرانی و لذت از زندگی به سراغتان خواهند آمد، پس امسال تا جایی که می توانید تلاش کنید تا از هر فرصتی استفاده کرده و به استراحت و تفریح بپردازید. با وجود این که گاهی تحت فشار مسئولیت های زیادی که دارید ممکن است در صورت تفریح کردن احساس گناه کنید، بهتر است به این احساس خود غلبه کنید، همه ما به تفریح و استراحت نیاز داریم. درست است که باید به مسئولیت هایی که دارید رسیدگی کنید، ولی تا جای ممکن از پذیرفتن مسئولیت های غیر ضروری خودداری کنید. با محدود کردن مسئولیت های اضافی میزان استرس موجود در زندگیتان را کاهش خواهید داد. همراه با کاهش استرس خواهید توانست به فرصت هایی پی ببرید که همیشه وجود داشته اند ولی به خاطر سرعت زیاد زندگی روزمره و فشار کاری قادر به دیدن آنها نبوده اید. اوایل آبان ماه زمان بسیار خوبی برای بهره گیری از فرصت های موجود خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احتمال این که بتوانید احساسات خود را محدود و کنترل کنید خیلی کم است، زیرا وضعیت کیهانی فعلی شما را وادار می کند که هر حرفی را که در ذهنتان است به زبان بیاورید. با این حال اگر خودتان را تحت رهبری شخص مورد اعتمادی قرار دهید خواهید توانست از آگاهی و ذکاوت خود نیز به درستی استفاده کنید. به جای این که به دیگران بگویید منطقی و عاقلانه رفتار کنند بهتر است که خودتان این کار را انجام دهید. قبل از اینکه بخاطر مسئله ای پیش پا افتاده و بی اهمیت از عصبانیت به سقف بچسبید از یک تا ده بشمارید و ببینید آیا این موضوع واقعا همانقدر که الان فکر می کنید مهم است؟! کلمه ها قدرت بسیار زیادی دارند، از آنها آگاهانه استفاده کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با وجود این که مسئولیت هایتان ممکن است امروز به شما فشار وارد کنند، ولی آنها نمی توانند مانع پرداختن شما به رویاهایتان شوند. تا وقتی که به مسئولیت ها و وظایفتان رسیدگی کنید هیچ اشکالی ندارد که در افکار و رویایتان به هرجایی که دلتان می خواهد بروید، ولی اگر هر نشانه ای از عدم تمرکز و مسئولیت پذیری از خودتان بروز دهید از طرف دیگران زیر ذره بین قرار خواهید گرفت و آزادی خود را از دست خواهید داد. بر اساس وجدانتان عمل کنید تا بتوانید در هر دو عالم واقعیت و رویا به راحتی سیر کنید. سعی کنید امشب را همراه با عشقتان در کنار آنهایی که حالتان را خوب می کنند بیرون بروید. تا آخر شب خواهید دید که این دیدار چه تاثیر مثبتی روی رابطه شما و عشقتان نیز خواهد داشت.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حتی اگر سعی کنید که انتظارات همه را براورده کنید هم حفظ شهرت و محبوبیت همیشگیتان کار چندان ساده ای نخواهد بود. در مقابل وضعیت خسته کننده ای که در حال حاضر وجود دارد و حوصله تان را سر می برد، دنبال کردن جاه طلبی هایی که برای آینده خود دارید کار جالبی می تواند باشد. البته اجازه ندهید این افکار شما را زیادی هیجان زده کنند و باعث شوند با عجله بخواهید به اهدافتان برسید. به جای دویدن حساب نشده به دنبال افکارتان برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید و تاریخ مشخص کنید. امشب را در خانه نمانید و همراه با عشقتان خیابان های شهر را زیر و رو کنید. سعی کنید در زمان مناسب در جای مناسب باشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

شما از دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان انتظار دارید که برای موفقیت های چشمگیری که داشته اید شما را مورد تایید و تحسین قرار دهند ولی رفتاری که انتظارش را دارید با شما نمی شود و این موضوع باعث ناراحتی و دلخوری شما خواهد شد. متاسفانه شما نمی خواهید با بقیه کنار بیایید و از رفتار مهربان همیشگیتان خبری نیست. این که حرف هایتان را بزنید خیلی خوب است، ولی قبل از این که افکارتان را بیان کنید سعی کنید آنها را مرتب کنید. یادتان باشد که دیگران کارهای مهمتری از رسیدگی کردن به اعتماد به نفس شما دارند. خواسته هایتان را بیان کنید ولی دیگران را مجبور به انجام آنها نکنید و رفتار عادی خود را حفظ کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز ایده ای ناگهانی به سرتان زده است و می خواهید این ایده خود را هر چه سریعتر عملی کنید. شما از خواب غفلت بیدار شده اید و خیلی خوب و واضح می دانید که به کجا می خواهید برسید. همه چیز از نظر تئوری خوب و حساب شده به نظر می رسد، ولی وقتی که دست به کار شوید خواهید دید که رسیدن به خواسته هایتان در خیال و رویا خیلی آسانتر از دنیای واقعی است. در حقیقت جزئیات بسیار زیادی وجود دارند که برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان و آینده ای که در رویاهایتان برای خود به تصویر کشیده اید باید مورد رسیدگی قرار بگیرند. رابطه خود را با عشقتان عمیقتر کنید. نگذارید چیزی بین شما مخفی باقی بماند، زمان بازی حقیقت و شهامت فرا رسیده است، شاید رازی در کار است که باید به او بگویید.
 

 

فـال روزانـه - Daily Omen

 

امروز حتی اگر تمام تلاشتان را بکنید که از ملودرام های احساسی دور بمانید هم ناگهان خواهید دید که درگیر آنها شده اید. شاید بعضی لحظات آدرنالین خونتان بالا رفته و یادتان برود که خونسردی خودتان را حفظ کنید و از بحث و درگیری دور نگه دارید. طی چند روز آینده این وضعیت از بین خواهد رفت. فعلا به جای سرکوب کردن احساستان تنها سعی کنید آنها را تحت کنترل در بیاورید. بعضی وقت ها اوضاع را باید به هم ریخت تا بتوان آن را مرتب کرد. اگر در حال حاضر متاهل هستید یا نامزد دارید هم امشب زمانی بسیار مناسب برای تعریف ارزش ها و قوی کردن رابطه تان با عشقتان است. بر سر دارایی های مشترکتان مشکلی دارید؟ شجاع باشید و هیچ چیز را حل نشده نگذارید.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen

 

آدم های سمج ممکن است امروز روی اعصابتان راه بروند، ولی ناراحت شدن شما از آنها می تواند در واقع نمایانگر امیال مهارناشدنی خودتان نیز باشد. در حال حاضر تشخیص احساسات درونیتان از ایده های واقع گرایانه کاری بسیار مشکل است. شما از رفتار تند و خصمانه بیزار هستید، شاید گاهی خودتان نیز این رفتار را از خود بروز بدهید ولی وقتی آن را در دیگران می بینید به نظرتان غیرقابل تحمل تر می رسد. به جای قضاوت کردن در مورد دیگران بد نیست خودتان را نیز مورد بررسی قرار دهید. درست است که زمانی می توانید بگویید کسی را دوست دارید که عشقتان بدون قید و شرط باشد، ولی در این راه از خودتان یک قربانی نسازید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen
 
در حال حاضر روی دور خلاقیت هستید، ولی شاید نگران این باشید که این خلاقیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. خوشبختانه امروز انرژی شما رو به افزایش است، پس از وضعیت فعلی خود نهایت استفاده را ببرید. شما مسئول خوشبختی دیگران نیستید، شما تنها موظف هستید برنامه سازنده ای برای زندگی خودتان داشته باشید. این که انرژی خود را برای مدتی کوتاه روی یک کار متمرکز کنید خیلی موثرتر از این خواهد بود که بخواهید همزمان چند کار مختلف را انجام دهید و زمان بسیاری را صرف این کارها کنید و در نهایت هم به نتیجه نرسید. در حال حاضر مدیریت زمان بزرگترین چالش شما است، ساعت های زیادی در هر روز وجود دارند.

فـال روزانـه - Daily Omen

 

داشتن اعتماد به نفس یک چیز است و بیخیالی و بی تفاوتی نسبت به روابط نیز چیز دیگری است. این نگرشی که اکنون دارید نه تنها شما را عزیزتر نخواهد کرد، بلکه طرف مقابلتان را از دست شما عصبانی خواهد کرد. دلتان می خواهد امروز کمی خوشگذرانی کنید، ولی کسانی که دوست دارید با آنها به تفریح بروید به احتمال زیاد با پیشنهاد شما مخالفت خواهند کرد. نگرش خود را گسترش بدهید و فقط نیازهای خودتان را نبینید. اگر کسانی که دوست دارید را هم در نظر بگیرید خواهید دید که حال خیلی بهتری خواهید داشت. اگر کمی عصبی هستید این حالت را به عشقتان انتقال ندهید و خودتان را کنترل کنید. سری به اصول فنگ شویی بزنید و خانه تان را تبدیل به آشیانه عشق و سرشار از انرژی مثبت کنید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که امروز بار کاریتان خیلی سنگین نیست، ولی فکر مسئولیت های حرفه ایتان لحظه ای شما را راحت نمی گذارد و دائم این مسائل توجه شما را به خود جلب می کنند. به جای تمرکز روی اهداف جاه طلبانه قدر فرصتی که پیدا کرده اید را بدانید و به خودتان کمی استراحت بدهید. اولویت های خود را در زندگی مجددا مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بین کار و زندگی شخصیتان تعادل برقرار کنید. شما عادت به بلند پریدن دارید، ولی امروز حتی اگر به قیمت دیرتر رسیدن به قله هم که شده باید یاد بگیرید در زندگیتان اعتدال را رعایت کنید. اگر متاهل و در یک رابطه عاطفی هستید دست از خود خواهی برداشته و کمی از زاویه دید عشقتان به قضایا بنگرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز می توانید بیخیال برنامه ریزی هایتان شوید و خودتان را به دست انرژی غیر قابل پیش بینی روز بسپارید و ببینید که شما را به کجا خواهد برد. شاید خودتان فکر کنید برنامه ای چیده اید که مو لای درز آن نمی رود، ولی در واقع امروز اتفاقات غیرمترقبه ممکن است تمام برنامه های قبلیتان را بهم بریزند. پس لجبازی را کنار بگذارید و تا جایی که می توانید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید راه خود را در میان بی نظمی های امروز باز کنید.  به هیچ کس و هیچ چیزی اجازه ندهید که ناراحتتان کند. نگرش مثبت شما در بهتر کردن شرایط به شما کمک خواهد کرد. یک شام خوشمزه با گلدانی پر از گل های خوشبو و موسیقی آرام شاید تمام آن چیزی باشد که امشب به آن نیاز دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen
این که وضعیت اقتصادیتان با اعتماد به نفستان ارتباط مستقیم داشته باشد جای هیچ گونه تعجبی ندارد. وقتی برای خودتان ارزشی قائل نباشید پولتان نیز انگار کم می شود. امروز برای شما با ایده های جدیدی جهت بهبود وضعیت مالیتان همراه خواهد بود. ولی این که برنامه ای برای یک شبه پولدار شدن بخواهید بریزید چندان قابل اطمینان به نظر نمی رسد. شاید از این که دیگران بخواهند با ایده هایتان مخالفت کنند چندان خوشتان نیاید، ولی این مخالفت ها نقش بازدارنده ای ندارند، بلکه اگر به آنها دقت کنید خواهید دید که به بهبود نگرش شما و بهتر شدن نقشه هایتان برای رسیدن به اهدافتان کمک خواهند کرد.



برچسب ها :

آرباباخبر بانهفال روزانهمهر ماه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی