یکشنبه 20 دی 1394 / 10:29|کد خبر : 666|گروه : اجتماعي

شهردار بانه :

امسال 250 هزار متر مربع از خیابان ها و معابر بانه آسفالت شده است

امسال 250 هزار متر مربع از خیابان ها و معابر بانه آسفالت شده است

شهردار بانه، از آسفالت 250 هزار متر مربع از خیابانها و معابر این شهر طی چند ماه گذشته در سال جاری خبر داد.

بابک رستم پور، صبح امروز 20 دیماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: شهرداری بانه در فصل کاری امسال طی چند ماه  گذشته در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان بانه ای از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و  ارائه خدمات با کیفیت‌تری به مردم این شهر از مهمترین سیاست های کاری ما در شهرداری بانه بوده و می باشد.

وی افزود: ما امسال توانستیم حدود 250 هزار متر مکعب از خیابان ها و معابر اصلی شهر بانه را که نیازمند آسفالت بودند با اجرای نهضت آسفالت این مهم را محقق کنیم.

رستم پور خاطرنشان کرد، حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان در این حوزه  نسبت به مدت مشابه در چند  سال گذشته رشد محسوسی داشته بطوریکه در 10 سال گذشته این حجم از آسفالت در بانه بی سابقه بوده است.

شهردار بانه ابراز داشت: زیبا سازی مبلمان شهری و افزایش سرانه فضای سبز به میانگین فضاهای سبز این شهر از جمله اساسی‌ترین اولویت‌های شهرداری بانه در سال جاری و سال های آینده است چرا که با رشد شهر بانه در چند سال گذشته این مهم مورد کم مهری و یک سری غفلت ها واقع شده که امیدواریم با همیاری نهادها و خود مردم در این حوزه نیز موفق عمل کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بانه شهری توریستی است و احداث پارک‌ها و فضاهای سبز ضروری است تصریح کرد: احیا و احداث فضای سبز نیز که امسال به جد در دستور کار شهردار بانه قرار گرفته بود از جمله اقدامات این دستگاه خدمات رسان در این راستا می باشد  که در فاز نخست 30 درصد این مطالعات اجرایی شده است.

رستم پور گفت: بر این اساس تاکنون در حدود 20 هزار مترمربع فضای سبز احداث شده و 15 هزار مترمربع احیا فضای سبز انجام شده است.



برچسب ها :

شهردار بانهآسفالت خیابانهافضای سبزآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی