دوشنبه 21 دی 1394 / 09:01|کد خبر : 681|گروه : اجتماعي

فال روزانه 1394/10/21

فال روزانه 1394/10/21

برای آگاهی از فال روزانه خود در روز دوشنبه 21دی ماه سایت آرباباخبر را مشاهده کنید .


 

فـال روزانـه - Daily Omen
 
یکی از دوستان تان از شما می خواهد تا در مشکلات مالی به او کمک کنید. این موضوع آنقدرها هم که شما فکر می کنید بزرگ نیست. بهتر است به جای این که شما برای او تصمیم بگیرید، به او کمک کنید تا خود برای زندگی اش تصمیم بگیرد. با بیان حقایق و نشان دادن راههای گوناگون، او بهتر و راحت تر می تواند صلاح زندگی خود را پیدا کند. این کار شما در آینده ای نزدیک مورد قدردانی قرار خواهد گرفت. اگر اخیرا برای رابطه عاطفی خود بیش از توان تان انرژی گذاشته اید، وقت آن است که کمی دست نگه دارید و به خودتان نیز اهمیت دهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از دوستان صمیمی یا شریک زندگی تان به تلفن های شما پاسخ نمی دهد و این موضوع شما را نگران کرده طوری که فکر می کنید دیگر برای او اهمیتی ندارید. اما خودتان را درگیر این موضوع نکنید زیرا دلیل کم توجهی او شما نیستید. او اخیرا به شدت درگیر کارهای خود است طوری که حتی وقت جواب دادن به تلفن هایش را هم ندارد. تنها کاری که شما باید بکنید این است که صبور باشید و سر خودتان را گرم کنید و روز بعد دوباره با او تماس بگیرید. به زودی در زمینه شغلی مورد علاقه تان به شما پیشنهادی می شود که خوشحالتان می کند.
 

فـال روزانـه - Daily Omen

 
آیا امشب با فردی قرار ملاقات دارید؟ اگر جواب شما مثبت است، انتظار کمی تاخیر را از جانب او داشته باشید اما نگران و عصبانی نشوید زیرا عصبانیت شما کاری از پیش نمی برد. از بعدازظهر خود نهایت لذت را ببرید. اگر می خواهید در زندگی تان آرامش محض داشته باشید، وقایع تلخی که در گذشته در زندگی شما رخ داده را فراموش کنید و دیگران را بابت اشتباهات شان ببخشید. در نهایت خواهید فهمید که اتفاقات آنقدرها هم که شما فکرش را می کردید، بزرگ نبوده و حتی برخی از آنها سوتفاهمی بیش نبوده است.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
زیاده روی در غذا شما را کمی سنگین و بی حال کرده است به همین دلیل نمی توانید به خوبی روی کارهایتان تمرکز کنید. بهتر است خودتان را تحت فشار نگذارید و سعی کنید کارهایتان را به آرامی انجام دهید تا انرژی از دست رفته را دوباره به دست آورید. یک کتاب به دست بگیرید و برای خود یک فنجان چای یا قهوه آماده کنید و روی مبل خانه تان لم دهید و استراحت کنید. اگر سعی دارید با فردی بیشتر آشنا شوید مراقب باشید که در این راه زیاده روی نکنید. زمان همه چیز را حل خواهد کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

عشق زندگی تان از شما دور شده و حوصله هیچکسی را ندارید،  ترجیح می دهید در خانه بمانید و کارهایتان را انجام دهید اما اجازه ندهید که این شرایط روحیه شما را خراب کند. اگر هنرمند هستید، تمام انرژی و خلاقیت خود را صرف خلق یک اثر هنری کنید یا اگر به ورزش علاقمندید، کمی فعالیت را به شما پیشنهاد می کنیم. مطمئن باشید زمان سریع تر از آنچه فکر را بکنید می گذرد و شما بار دیگر در کنار عشق زندگی تان خواهید بود. در شغل خود احساس خستگی و ناامیدی می کنید، اگر فکر می کنید که توانایی های شما بیش از موقعیت شماست، به دنبال فرصت های بهتری برای پیشرفت خود باشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به جای بیرون رفتن از خانه ترجیح می دهید در خانه بمانید و کمی تلویزیون ببینید. دوستان تان به شما اصرار می کنند که به جمع شان بپیوندید اما در حال حاضر از تنهایی لذت بیشتری می برید. هر کاری که دوست دارید را انجام دهید. برای این که دوستان تان نیز دچار سوتفاهم نشوند، شرایط خود را صادقانه توضیح دهید و با آنها روز دیگری قرار بگذارید. موضوعی شما را نگران کرده است، برای این که از نگرانی دربیایید، سعی کنید اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید. جای هیچ نگرانی وجود ندارد و همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
یکی از دوستان یا عشق زندگی تان ناراحت است و به شانه های شما برای گریه و دردودل احتیاج دارد. در این شرایط شما به عنوان یک دوست باید به او کمک کنید اما اجازه ندهید که این موضوع شما را از کارهای دیگرتان عقب بیاندازد. شما مسئولیت های زیادی بر دوش دارید که نباید آنها را فراموش کنید. برای دوست تان تا جایی که فکر می کنید مناسب است، وقت بگذارید سپس به کارهای عقب مانده خود برسید. به زودی یکی از دوستان قدیمی تان که مدت هاست از او بی خبرید، با شما تماس خواهد گرفت و سورپرایزتان خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
آیا قصد دارید امروز به خرید بروید؟ پس انتظار یک کالای گران قیمت را که نظر شما را به خود جلب می کند، داشته باشید. قبل از خرید آن خوب فکر کنید، آیا واقعا به این جنس در دراز مدت احتیاج دارید یا این که عطش شما موقتی است. اگر نیاز شما در حال حاضر به آن ضروری نیست، از آن چشم پوشی کنید. شما از محدودیت بیزارید، اگر فکر می کنید که در رابطه عاطفی کنونی خود محدود شده اید، افکار خود را صادقانه بیان کنید. پنهان کاری دردی از شما دوا نمی کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حسابی غافلگیر خواهید شد زیرا میهمان هایی سر زده خواهید داشت. به خانه خود نگاه کنید، اگر مرتب و تمییز نیست، بهتر است به سرعت دست به کار شوید. الیته لازم نیست خیلی خودتان را به زحمت بیاندازید زیرا میهمان های شما به گرد و خاک بالای کابینت یا پشت مبل تان اهمیتی نمی دهند. بهتر است انرژی خود را برای همنشینی با آنها نیز نگه دارید. در رابطه عاطفی خود سعی کنید به مسائل دوطرفه نگاه کنید. شاید همه چیز به همان اندازه که در ظاهر ساده به نظر می رسند، در باطن نباشند. پس با خودتان صادق باشید تا پیشمانی به سراغ تان نیاید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما از نظر ظاهری زیبا و جذاب به نظر می رسید اما از درون احساس خوبی ندارید. امروز از همان روزهایی که وقتی در آینه به خود نگاه می کنید احساس می کنید که یک روح در مقابل شما ایستاده است. بهتر است بیشتر برای خودتان زمان بگذارید و به خودتان برسید. به عنوان مثال به آرایشگاه بروید و موهایتان را کوتاه یا رنگ کنید یا برای یک ساعت ماساژ یا استخر وقت بگیرید. در نهایت یک اسموتی میوه برای خود درست کنید تا حالتان بهتر از قبل شود. اینطور به نظر می رسد که شما بیش از این نمی توانید احساسات خود را مخفی نگه دارید. امروز زمان خوبی برای صحبت کردن با شریک زندگی تان است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برخلاف روزهای دیگر، منطقی به نظر نمی رسید به همین دلیل بهتر ایت خودتان را درگیر مسائل پیچیده نکنید زیرا با این کار تنها گیج تر از قبل خواهید شد. نگران نباشید این شرایط موقتی است و به زودی از بین می رود. احساس می کنید که از عشق زندگی تان دور شده اید اما نگذاریدکه این موضوع شما را نگران کند. اگر فکر می کنید که دردودل با یک دوست می تواند بر حالتان تاثیر مثبتی بگذارد، همین حالا با یکی از دوستان تان قرار بگذارید.
 

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر پروژه ای به دست دارید، با کمی خلاقیت می توانید آن را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانید. شاید تمرکز کردن در این شرایط کمی برایتان سخت باشد اما سعی خودتان را بکنید زیرا امروز بهترین زمان برای انجام این کار است. اگر با شریک زندگی تان اختلاف نظر دارید و این موضوع شما را از او دور کرده است، کافی است چند قدم به عقب بردارید و به خودتان زمان دهید تا با زاویه دید دیگری به موضوع نگاه کنید. راههای زیادی برای رسیدن به موفقیت وجود دارند، کافی است بخواهید.



برچسب ها :

فال روزانهدی ماهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی