دوشنبه 21 دی 1394 / 14:21|کد خبر : 686|گروه : اجتماعي

رئیس کمیته امداد بانه خبر داد

توزیع 15 هزار قلک احسان دانش آموزی در بین مدارس بانه

توزیع 15 هزار قلک احسان دانش آموزی در بین مدارس بانه

رئیس کمیته امداد بانه از توزیع 15 هزار قلک احسان دانش آموزی در بین مدارس این شهر خبر داد.

جلال خلیلی صبح روز دوشنبه 21 دیماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان بانه در راستای اجرای طرح احسان دانش‌آموزی و به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و نیکوکاری، اقدام به توزیع قلک پلاستیکی در بین دانش‌آموزان این شهرکرده است.
 

وی افزود: در همین راستا، آذر ماه امسال‌ تعداد 15 هزار قلک احسان دانش‌آموزی در بین تمام مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه بانه توزیع شده است.

خلیلی تصریح کرد: توزیع و جمع‌آوری قلک‌ها تا پانزدهم بهمن ماه سالجاری ادامه خواهد داشت و مساعدت‌ها و کمک‌های جمع‌آوری شده نیز همزمان با هفته احسان و نیکوکاری  در آستانه عید نوروز در اختیار دانش‌آموزان نیازمند این شهر قرار خواهد گرفت
.

رئیس کمیته امداد بانه خاطرنشان کرد: این قلک ها فقط مخصوص دانش آموزان است نه اولیای آنها و آنها بایستی مقداری از سهم پول توجیبی هفتگی و جیره روزانه خود را به این قلک ها اختصاص دهند تا از این طریق با سنت حسنه احسان و نیکوکاری از هم اکنون آشنا شوند.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده جهت تامین پوشاک، نوشت افزار و سایر امکانات تحصیلی و رفاهی دانش‌آموزان تحت حمایت و نیازمند هزینه خواهد شد.

خلیلی گفت:  در سال گذشته در طرح احسان دانش‌آموزی، دانش‌آموزان نیکوکار شهرستان بانه  88 میلیون ریال به همنوعان نیازمند خود مساعدت کردند که 70 درصد آن توسط حوزه فرهنگی کمیته امداد بانه و 30 درصد مابقی نیز توسط مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در بین دانش آموزان نیازمند این شهر توزیع شد.



برچسب ها :

کمیته امدادبانهقلک احسان دانش آموزیآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی