سه شنبه 22 دی 1394 / 10:29|کد خبر : 691|گروه : سياسي

جانشین سپاه بانه:

افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی نماد بارز همدلی سپاه با دولت است/ تحریم ها ملت ایران را ورزیده تر کرد

افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی نماد بارز همدلی سپاه با دولت است/ تحریم ها ملت ایران را ورزیده تر کرد

جانشین فرمانده سپاه بانه از افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی در عسلویه بعنون نماد بارز همدلی و همزبانی سپاه با دولت نام برد و گفت: تحریم های دشمنان ملت ایران را در برابر مشکلات ورزیده تر کرده است.

سرهنگ احمد فرجی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، این موفقیت بزرگ را به مردم نجیب ایران تبریک گفت و اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) امروز بعنوان یکی از موفق ترین رده های اجرایی کشور در عرصه سازندگی می باشد و همواره با دولت های مختلف در اجرای پروژه های بزرگ همکاری و همیاری داشته است.

  وی افزود: اجرای موفق ابرپروژه‌هایی همچون فازهای ١٥ و ١٦ پارس جنوبی آن هم در شرایطی که دولت به خاطر تحریم های ظالمانه دشمنان، قادر به استفاده از توان خارجی نبود، مصداق حقیقی همدلی و همزبانی میان دولت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

فرجی
 استفاده از توان صد در صد ایرانی در توسعه فازهای 15 و 16 را از بزرگترین مزیت های این پروژه برشمرد و گفت: به طور صد در صد تمام مراحل طراحی، ساخت و راه‌اندازی این پالایشگاه به دست توانمند فرزندان ایرانی به بار نشسته است و جوانانی که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند، امروز در جبهه سازندگی و در عرصه ساخت پالایشگاه نیز جرأت و جسارت به خرج دادند و دانش فنی و توانایی ساخت پالایشگاه را در کشور تثبیت کردند.

جانشین فرمانده سپاه بانه با اشاره به سیاست های خصمانه دشمنان در قبال ملت و نظام اسلامی در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب گفت: از اول انقلاب تا به امروز دشمنان، حربه های متعددی را برای متوقف ساختن این نظام و انقلاب بکار بستند و در این مسیر نیز از هیچ تلاشی  فروگذار نکردند ولی به یاری خداوند متعال، همراهی و همدلی مردم با انقلاب و همچنین رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر نقلاب اسلامی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری تا کنون نتوانستند کوچکترین خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران ایجاد کنند.

وی خاطر نشان کرد،
ملت ایران در این سالها  به همان نسبت که دشمن، روشهای خود را در توطئه علیه ایران اسلامی پیچیده تر کرده است آنها نیز بر هوشیاری و آگاهی خود افزوده و با آمادگی معنوی، فکری، سیاسی و حفظ وحدت و اتصال و ارتباط با یکدیگر، چهره دشمن را در هر لباسی که بوده شناسایی کرده و به مقابله با آن پرداخته اند.




 



برچسب ها :

تحریم هافتتاح فاز 15 و 16 پارس جنوبیملت ایرانقرارگاه خاتم الانبیاء

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی