چهارشنبه 23 دی 1394 / 12:25|کد خبر : 706|گروه : اجتماعي

4 زن بر اثر مصرف مواد مخدر در کردستان جان باختند

4 زن بر اثر مصرف مواد مخدر در کردستان جان باختند

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان از مرگ 4 زن بر اثر مصرف مواد مخدر در این استان ظرف 8 ماهه گذشته امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، دکتر غلامرضا همایون پور در گفتگو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: در 8 ماهه امسال 33نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به 25 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 32 درصد رشد داشته است.

 

همایون پور  افزود: بر اساس این گزارش از کل فوت شدگان 8 ماهه امسال 29 نفر مرد و 4 نفر دیگر زن بودند و این در حالی است که از کل فوت شدگان مصرف مواد مخدر مدت مشابه سال قبل 22نفر مرد و 3 نفر دیگر زن بودند.
 
مرگ یک نفر زن بر اثر حوادث کار در کردستان
 
وی تصریح کرد: همچنین در هشت ماهه امسال 21 نفر بر اثر حوادث کار در استان کردستان جان خود را از دست دادند و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، فوت شدگان حوادث کار 12نفر بوده است.
 
او اذعان داشت: از کل فوت شدگان حوادث کار 8 ماهه سال جاری 20 نفر مرد و یک نفر زن بوده است در حالی است که کل فوت شدگان سال قبل مرد بودند.
 
مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان اظهار داشت: بر اثر حوادث کار نیز در 8ماهه سال جاری 287 نفر مصدوم به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که کل مصدومان حوادث کار 338 نفر بوده است 15 درصد کاهش داشته است.
 
همایون پور گفت: در 8 ماهه سال جاری 699 مورد فوتی در مراکز پزشکی قانونی استان معاینه شدند که نسبت به 650 مورد مدت مشابه سال قبل 7.5 درصد رشد داشته است.
 
وی در پایان بیان داشت: بر اساس این گزارش از کل اجساد معاینه شده در   8 ماهه امسال 551 مورد مرد و 148 نفر دیگر زن بودند و این در حالی است که از کل اجساد معاینه شده 8ماهه سال قبل 512 مورد مرد و 138 نفر دیگر زن بودند.

منبع: آفتاب دل


برچسب ها :

مواد مخدرکردستانپزشکی قانونیآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی