پنجشنبه 24 دی 1394 / 00:34|کد خبر : 708|گروه : اجتماعي

شهردار بانه:

بزرگترین پارکینگ طبقاتی بانه دهه فجر امسال افتتاح می شود

بزرگترین پارکینگ طبقاتی بانه دهه فجر امسال افتتاح می شود

شهردار بانه از افتتاح بزرگترین پارکینگ طبقاتی این شهرستان ( آفتاب درخشان) در دهه فجر امسال خبر داد.

بابک رستم پور، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: پارکینگ طبقاتی آفتاب درخشان شهرستان بانه که بزرگترین  پارکینگ طبقاتی این شهر می باشد دهه فجر امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصدی برخوردار است و تنها کاری که در اتمام این پروژه باقی مانده است تجهیز این پارکینگ به سیستم برق باقی می باشد که این موضوع نیز از طریق شهرداری با اداره برق شهرستان رایزنی شده و اقداماتی هم در این خصوص صورت گرفته که امیدوریم این نقیصه نیز ظرف مدت مذکور برطرف شود.

رستم پور خاطرنشان کرد، پارکینگ طبقاتی آفتاب درخشان بانه در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و در پنج طبقه از طریق شهرداری بانه به بخش خصوصی واگذار شده است که سهم شهرداری بانه از محل این پروژه 80 درصد خواهد بود.

شهردار بانه با اشاره به کمبود پارکینگ در این شهر و وجود مشکل ترافیکی در پهنه تجاری بانه  گفت: این پارکینگ ظرفیت 450 دستگاه خودرو را دارد که با بهره برداری از این پروژه بخش قابل توجهی از این مشکل برطرف خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد:مجتمع آفتاب درخشان بانه دارای بهترین نوع مشخصات اجرایی در حوزه نما، مصالح بکار رفته  و طراحی فضای داخلی می باشد که از بارزترین ویژگی های این پروژه محسوب می شود بطوریکه پروژه مذکور را تبدیل به یک نمونه منحصر به فرد در غرب کشور کرده است.
 



 



برچسب ها :

شهردار بانهپارکینگ طبقاتی آفتاب درخشانبانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی