پنجشنبه 24 دی 1394 / 00:39|کد خبر : 709|گروه : اجتماعي

رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه خبر داد/

کشف بیش از نیم تن آبلیموی فاسد در بانه

کشف بیش از نیم تن آبلیموی فاسد در بانه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه از کشف 615 کیلوگرم آبلیموی فاسد و تاریخ گذشته طی چمد روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

حامد منصوری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: طی بازدید کارشناسان واحد بهداشت محیط شهرستان بانه از فروشگاه های سطح شهر حدود 615 کیلوگرم  آبلیموی فاسد و تاریخ گذشته کشف و ضبط شده است.

وی ارزش آبلیموهای فاسد کشف شده در شهرستان بانه را بیش از 60 میلیون ریال برآورد کرد و گفت:این محموله در قالب 768 بطری بوده که پس از توقیف کل محموله پرونده متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.



رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه با بیان اینکه سلامت شهروندان برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است گفت: با افراد سودجویی که بخواهند سلامت شهروندان را تهدید کنند با شدت برخورد خواهد شد.

علی شالباف، مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان بانه نیز  ضمن درخواست از شهروندان برای دقت به شماره پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضاء محصول در هنگام خرید محصولات غذائی، افزود: کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط این شبکه نیز همواره بر نظارت بر فروشگاه های مواد غذایی نظارت دارند.

 وی افزود: شهروندان می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را درخصوص مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 1490 با ما در میان بگذارند.



برچسب ها :

ممواد غذاییآبلیموی فاسدبانهشبکه بهداشت و درمان بانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی