پنجشنبه 24 دی 1394 / 00:07|کد خبر : 712|گروه : اجتماعي

گزارش/

فعالیت های سپاه بانه در رفع محرومیت ها + عکس

فعالیت های سپاه بانه در رفع محرومیت ها + عکس

اجرای 124 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری توسط سپاه شهرستان بانه در این شهرستان طی پنج سال گذشته تنها بخش کوچکی از فعالیت ها و اقدامات سپاه بانه در راستای خدمت به مردم محروم شهرستان است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف صیانت از انقلاب اسلامی،حفظ ارزشها و دستاوردهای آن و همچنین دفاع از محرومین و مظلومان جهان تشکیل  که از بدو تاسیس، این نهاد تا کنون با توجه به مقتضیات زمانی  فعالیت های متنوعی را در عرصه های مختلف از خود نشان داده است.

سپاه بانه توانسته با استفاده از ظرفیت‌های خود و همچنین با استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی بسیج ،  نقش بی‌‌بدیلی در محرومیت‌زدایی و کسب اعتماد مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق روستایی مختلف این شهر به دست آورد.

سپاه شهرستان بانه با
اجرای 124 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری در این شهرستان طی پنج سال گذشته که شاید تنها بخش کوچکی از فعالیت ها و اقدامات این سپاه در راستای خدمت به مردم محروم شهرستان بوده رسالت خود را به انجام رسانده است.

احداث مسجد، مدرسه، خانه بهداشت، راه روستایی، ایجاد شبکه انتقال و ذخیره آب شرب ، احداث خانه محروم، پل روستایی و خانه عالم از جمله مهم ترین این پروژه ها در 5 سال گذشته می باشند .


باید توجه داشت که عمده این پروژه ها در نقاط صفر مرزی و مناطق صعب العبور شهرستان بانه اجرا و به بهره برداری رسیده است که برای بهره برداری از آنها بالغ بر 2 میلیاد تومان هزینه صرف شده است.

سپاه بانه علی رغم اینکه اقدامات قابل توجهی در محرومیت زدایی و مردم یاری در نقاط مرزی این شهرستان داشته   با ورود به بخش های ورزشی توانسته چندین مجموعه ورزشی را در قالب سوله های صالحین، به سرانه ورزشی شهرستان افزوده و مکان های مناسبی را برای گذراندن اوقات فراعغت جوانان و پرورش روح و جسم فرزندان این شهر ایجاد کند.

همچنین  اشتغال‌زایی، کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و بیماران صعب‌العلاج، از دیگر اقداماتی است و که سپاه بانه در مدت مذکور در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری در این شهرستان  انجام داده بطوریکه ، در هفته بسیج امسال نیز 11 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری را با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان با حضور مسئولین، ماموستاهای آیینی و آحاد مردم در بخش های سه گانه شهرستان بانه افتتاح و به بهره برداری رساند.

محرومیت زدایی سپاه بانه


محرومیت زدایی سپاه بانه

محرومیت زدایی سپاه بانه

 

محرومیت زدایی سپاه بانه

محرومیت زدایی سپاه بانه

محرومیت زدایی سپاه بانه



 



برچسب ها :

محرومیت زداییسپاهبانهآرباباخبرمردم یاری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی