شنبه 26 دی 1394 / 08:25|کد خبر : 713|گروه : سياسي

فال روزانه 1394/10/26

فال روزانه 1394/10/26

اگر می خواهید از وقایع و پیشامدهایی که امروز 26 دیماه پیش روی شماست آنرا در فال روزانه سایت آرباباخبر مشاهده فرمایید


 

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز بسیار هیجان زده هستید و نمی توانید بفهمید که چه اتفاق هایی در انتظارتان هستند. با وجود تمایلی که امروز به ثبات و آرامش حس می کنید، کارهای پر زحمت و خسته کننده نیاز شدیدی به تغییر و تحول در شما ایجاد خواهند کرد. سعی نکنید کنترل امور را در دست بگیرید و این کار را به دیگران محول کنید و مطمئن باشید که یک نفر پیدا خواهد شد که کار صحیح را انجام دهد. این که توانایی ها و نا توانی های خودتان را بشناسید نشان دهنده آگاهی و دانش واقعی است. سعی کنید همراه با عشقتان به کارها و فعالیت هایی بپردازید که زمانی همراه با هم از انجام دادن آنها لذت می بردید ولی مدت هاست آنها را فراموش کرده اید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز رفتارهای دیگران به نظرتان عجیب و غیر قابل توجیه به نظر می رسند، اگر این کارهای آنها آسیبی به شما و زندگیتان وارد نمی کند و مانع پیشرفتتان نمی شوند آنها را به حال خودشان بگذارید و کاری به کارشان نداشته باشید. از پرداختن به ترس ها و نگرانی هایتان فرار نکنید، زیرا در فرصت مناسبی برای پی بردن به احساسات و رفتارهای غیرمنطقی خود قرار دارید. پرداختن به تعصبات و رفتارهای تبعیض آمیزتان نتایج مثبتی روی روابط شما خواهد گذاشت. قبل از این که از دست عشقتان ناراحت شوید به او فرصت دهید که برایتان دلیل کار یا رفتارش را توضیح دهد، به احتمال زیاد موضوع آن طوری که شما فکر می کنید نیست.
 

فـال روزانـه - Daily Omen

 
شکایت کردن و غر زدن در مورد وظایف و مسئولیت هایتان چیزی جز اتلاف وقت و انرژی نیست. بجای این کار سعی کنید کارها و مسئولیت هایتان را با سرعت هر چه تمامتر انجام دهید. در این صورت به اندازه کافی زمان خواهید داشت تا بعد از کارهایتان به فعالیت هایی که خودتان دوست دارید و لبخند را به لب هایتان خواهند آورد بپردازید. نگرانی در مورد آینده تان ذهنتان را مشغول کرده است، برنامه ریزی در مورد آینده کار خیلی خوبی است، ولی عجولانه اقدام نکنید. اگر از تنهایی خسته شده اید و دلتان می خواهد که شریک زندگیتان را پیدا کنید این را هم باید به یاد داشته باشید که بیش از اندازه عجله نکنید، وقتش که برسد عشق خودش به سراغتان خواهد آمد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما گاهی فرصت هایی که برایتان به وجود می آیند را با نگرانی بیش از حد در مورد این که مبادا انتخاب اشتباهی بکنید از دست می دهید. ولی این تنها مشکل امروز شما نیست، امروز اگر تلاش کنید به این حس همیشگی خود غلبه کنید ممکن است قدم اشتباهی بردارید که بعدا شما را پشیمان خواهد کرد. با احتیاط پیش بروید، آنقدرها هم که فکر می کنید اوضاع اضطراری نیست.با این همه امروز هیچ کس نمی تواند شما را مجبور کند از راهی که در پیش گرفته اید منحرف شوید، پس با خشمگین شدن و دعوا با دیگران بلوا به راه نیندازید و با آرامش تمام کاری که خودتان صلاح می دانید و از درستی آن اطمینان دارید را انجام دهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برایتان با آرامش و راحتی آغاز خواهد شد، ولی با پیش رفتن روز سرتان شلوغ خواهد شد و هیچ کاری جز بالا بردن سرعتتان از دستتان بر نمی آید. ایده های زیادی به ذهنتان خطور می کنند که هر یک از آنها آنقدر هیجان انگیز است که نمی دانید کدام یک از آنها را باید دنبال کنید. بسیار هیجان زده هستید، ولی بهتر است قبل از هر کاری وظایف روزمره تان را به انجام برسانید و بعد از آن به دنبال این ماجراجویی ها بروید. اگر فکر کنید که دیگران قصد دارند کنترل زندگیتان را در دست بگیرند خیلی زود عصبانی خواهید شد. این احساسات شدید را نمی توانید سرکوب کنید، پس نگاهی منطقی به موضوع داشت باشید و نسبت به این احساس منفی رفتاری مناسب و آرام داشته باشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

گاهی چنان بر سر دو راهی قرار می گیرید و انتخاب راهی که باید در پیش بگیرید برایتان سخت می شود که دوستان و همکارانتان را دیوانه می کنید. ولی امروز سرشار از انرژی هستید و آنقدر ایده های بزرگ در سرتان دارید که همه را شگفت زده خواهید کرد. هیچ دلیلی وجود ندارد که مثبت نگری فعلی خود را بخواهید کنار بگذارید. با خیال راحت تصورات ذهنیتان را با دیگران در میان بگذارید تا قدمی به سوی به حقیقت درآوردن آنها برداشته باشید. دیگران به نظرتان خیلی غیر منطقی می آیند و رفتاری غیر قابل توجیه دارند که برای دنیای بانظم و ترتیب شما غیر قابل تحمل است. حتی اگر فکر می کنید به زبان آوردن این احساس ایجاد تنش می کند هم آنها را در جریان بگذارید.

 فـال روزانـه - Daily Omen
 
اگر احساس می کنید آمادگی لازم برای شروع هفته ای تازه را ندارید و می خواهید مسئولیت های حرفه ایتان را به زمان دیگری واگذار کنید، هیچ اشکالی ندارد. چنانچه امکانش را دارید امروز را به مسائل شخصیتان رسیدگی کرده و تمرکز روی اهداف بلند مدت و جاه طلبی هایتان را به روز دیگری واگذار کنید. زیاد خودتان را درگیر و نگران انتظارات دیگران نکنید و به خودتان فرصت بدهید با آزاد گذاشتن احساساتتان شادی و خوشبختی را تجربه کنید. اگر به دنبال آغاز رابطه عاطفی تازه ای هستید و یا می خواهید جان تازه ای به رابطه عاطفی فعلیتان ببخشید، از بیان مستقیم احساسات خود واهمه ای نداشته باشید. صداقت شما و وضوح خواسته ها و انتظاراتتان می تواند اثراتی معجزه آسا داشته باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز در انتظار یک غافلگیری بزرگ هستید، حتی اگر این غافلگیری با کمی مشکل و دردسر همراه باشد. ولی نیازی نیست برای خودتان دردسر درست کنید، زیرا به طور طبیعی سورپرایزی در انتظارتان خواهد بود و بالاخره مجبور خواهید شد با موضوع مهمی که مدت هاست سعی دارید از آن فرار کنید مواجه شوید. اگر شرایط از کنترل شما خارج شدند نگران نشوید، دیگران با دیدن توانایی های شما به حمایت از شما خواهند پرداخت. تغییرات به وجود آمده برای شما همراه با فرصت های تازه ای خواهند بود. احساسات و افکار خود را از عشقتان مخفی نکنید، این کار تاثیر چندان خوبی روی رابطه شما نخواهد گذاشت و حتی ممکن است رابطه شما را به خطر بیندازد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

شما عاشق هیجان پیش رفتن با جریان های سریع هستید، به ویژه اگر این جریان شما را به سوی مقصدی ناشناخته ببرد. ولی امروز حرکت شما به سوی جلو با موانعی همراه خواهد بود، ولی این ممانعت تنها انگیزه شما را برای تلاش و پیشروی بیشتر خواهد کرد. با این حال بهتر است زیاد عجله نکنید وگرنه به بیراهه خواهید رسید. این حقیقت را باید بپذیرید که هر کاری زمانی دارد که باید صبر کنید تا فرا برسد و پیش از آن هر تلاشی بیهوده خواهد بود. به نفعتان است چند روزی مواظب حرف هایی که به عشقتان می زنید باشید و قبل از فکر کردن دهانتان را باز نکنید تا مبادا دلخوری و ناراحتی به وجود بیاید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تمام روز کارها با سرعتی برق آسا همراه خواهند بود و هیچ وقتی پیدا نخواهید کرد که کمی استراحت کرده و انرژیتان را تمدید کنید. هرچند این همه فعالیت به شما انرژی خواهد بخشید، ولی باعث خواهد شد که نتوانید روی مشکلی که دارید تمرکز کنید. خودتان را با ریتم امروز هماهنگ کرده و از کاه کوه نسازید، و برای فرار کردن از مسئله اصلی مشکل های تازه برای خودتان نتراشید. وقتی پای مسائل عاطفی در میان است لزومی ندارد که همه چیز بی نقص و فوق العاده باشد، مهمتر از همه چیز علاقه شما و طرف مقابلتان نسبت به یکدیگر است. اگر به اندازه کافی به یکدیگر علاقمند باشید خواهید توانست همراه با هم از پس بقیه مشکلات بربیایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز بی حوصله تر و عجول تر از آن هستید که بخواهید وقت خود را با انتظار کشیدن برای دیگران هدر دهید، ولی خودتان هم کم در کارهایتان وقت تلف نمی کنید. شما می دانید که در مسیر درست قرار گرفته اید، ولی نمی دانید چطور باید کارها را همانطور که دوست دارید پیش ببرید. اگر نگرش خود را تغییر ندهید خودتان را با نگرانی در مورد این مسئله دیوانه خواهید کرد. کمی به خودتان انرژی مثبت بدهید و آرام باشید و مدام به خودتان یاداوری کنید که موفقیت بسیار نزدیک است. اجازه ندهید حرف هایی که بعضی از متاهل ها در مورد ازدواج و بلایای آن می زنند شما را از جدی کردن رابطه عاطفیتان بترساند، همیشه افرادی پیدا می شوند که بخواهند شما را منصرف کنند.
 

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کارهایتان به خوبی دارند پیش می روند و احساس می کنید که هیچ چیزی نخواهد توانست جلویتان را بگیرد. ولی این انرژی مثبت و سرزندگی اگر فکر کنید خانواده و دوستانتان به احساستان احترام نمی گذارند خیلی زود به خشم و عصبانیت تبدیل خواهد شد. حرف زدن در مورد این موضوع باعث آرامش شما نخواهد شد و تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد. به جای این که به زور در دیگران تغییر ایجاد کنید بهتر است نگرش خودتان را مورد بازبینی قرار دهید، این کار خودبخود دیگران را نیز متحول خواهد کرد. بهتر است بجای پرداختن به این افکار برای همسر و خانواده تان وقت بگذارید و عشق و علاقه فراوانی که نسبت به آنها دارید را نشان دهید.



برچسب ها :

فال روزانهدی ماهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی