دوشنبه 28 دی 1394 / 00:01|کد خبر : 726|گروه : اجتماعي

رئیس اداره میراث فرهنگی بانه:

پیش بینی ورود 900 هزار گردشگر به بانه در ایام نوروز/ در بحث اسکان کمبود داریم

پیش بینی ورود  900 هزار گردشگر به بانه در ایام نوروز/ در بحث اسکان  کمبود داریم

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بانه از پیش بینی ورود 900 هزار گردشگر به این شهر در ایام نوروز خبر داد و گفت: امسال در بحث اسکان مسافران نوروزی به شهر بانه با مشکل کمبود جا برای اسکان مسافران مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سردار خندانی رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه ظهر امروز یکشنبه 27 دیماه در اولین جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی این شهر که با حضور فرماندار بانه و اعضای کمیته های نه گانه این ستاد در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: پیش بینی می کنیم که در ایام نوروز سال 95 نهصد هزار گردشگر و مسافر وارد شهرستان بانه شوند.  

وی افزود:
شهرستان بانه هرساله با 5 هتل، 7 مهمانپذیر، 150 واحد استیجاری وتعدادی مراکز اسکان موقت  از قبیل مدارس ، کلاس های  درس، ورزشگاه و پارک ها آماده اسکان مسافران نوروزی بوده است.

 خندانی با اشاره به وضعیت این مراکز اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در سال 95 خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال 94  به آمار ما در حوزه مراکز اقامتی چیزی افزوده نشد بلکه با توجه به اینکه تعدادی از منازل استیجاری سطح شهر شرایط اسکان مسافر را نداشتند نیز پلمپ شده و از چرخه اسکان مسافران خارج شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بانه با بیان اینکه پیش بینی می کنیم امسال در ایام نوروز 900 هزار مسافر وارد شهرستان بانه شوند گفت: با توجه به شرایط موجود احتمال اینکه امسال در بحث اسکان با کمبود فضا مواجه شویم زیاد است.
 

وی ابراز امیدواری  کرد، امسال نیز با تمهیداتی که در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بانه گرفته خواهد شد و همچنین همکاری شایسته ای که همواره ادارات دیگر از جمله آموزش و پرورش، هلال احمر، اداره ورزش و جوانان، شهرداری و سایر ارگانهای دولتی با اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بانه در حوزه پذیرایی از مسافران نوروزی خواهد داشت این مشکل نیز بر طرف شود.


وی خاطرنشان کرد،ایجاد بسترهای لازم برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافرین با هدف جذب گردشگران و همچنین توسعه صنعت گردشگری در منطقه از اولویت‌های ستاد تسهیلات نوروزی بوده و در این زمینه با جدیت تلاش خواهیم کرد.



برچسب ها :

گردشگربانهستاد تسهیلات سفرهای نوروزیمراکز اقامتی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی