سه شنبه 29 دی 1394 / 15:22|کد خبر : 734|گروه : سياسي

جانشین سپاه بانه:

92 برنامه ویژه دهه فجردر بانه برگزار می شود

92 برنامه ویژه دهه فجردر بانه برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه بانه از برگزاری 92 عنوان برنامه فرهنگی توسط سپاه و رده های بسیج این شهرستان درایام الله دهه فجر امسال خبر داد.


سرهنگ احمد فرجی، جانشین سپاه بانه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: بیش از 92 برنامه و پیش برنامه فرهنگی ـ ورزشی در دهه فجر امسال توسط  سپاه بانه و رده های مختلف بسیج این شهرستان در سطح شهر و بخش های چهارگانه بانه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت فضاسازی سطح شهر بمناسبت دهه فجر افزود: فضاسازی شهری بانه در این دهه باید به‌گونه‌ای باشد که فضای مبارزات مردمی و حال و هوای پیروزی انقلاب را در سال 57 را تداعی کند.

فرجی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال از تنوع زیادی برخوردار است تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال سپاه بانه نیز به روال سال های گذشته بیشتر مردم‌محور بوده و در همه برنامه‌های پیش بینی شده این ایام سعی شده  با همکاری از سوی مردم انجام ‌شود تا مردم حلاوت و شیرینی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به یاد بیاورند.

جانشین سپاه بانه، نواختن زنگ انقلاب، حرکت نمادین تاکسی‌های شهری ، رژه خودروهای نظامی در دوازدهم فروردین همزمان با ورود تاریخی امام(ره) به وطن، یادوراه شهداء، دیدار چهره به چهره با ماموستایان و ائمه جمعه و جماعات، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی فوتسال (جام فجر)و کوهنوردی،اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و صفر مرزی را از برنامه‌های شاخص در این ایام عنوان کرد.

 


  وی به برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های دهه فجر تاکید کرد و خواستار حضور گسترده مردمی در سی و هفتمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب شد و گفت: این انقلاب متعلق به همه مردم است چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تدوام این انقلاب تا به امروز سهم داشتند و حضور گسترده مردم در مراسمات متنوع دهه فجر بویژه راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.



برچسب ها :

دهه فجربانه22 بهمن

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی