پنجشنبه 1 بهمن 1394 / 08:28|کد خبر : 749|گروه : اجتماعي

شورای آموزش و پرورش بانه موفق به کسب رتبه اول استانی شد

شورای آموزش و پرورش بانه موفق به کسب رتبه اول استانی شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بانه از کسب رتبه اول توسط شورای آموزش و پرورش این شهر در بین شوراهای آموزش و پرورش استان کردستان خبر داد.

رضا خضری، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، از کسب رتبه اول توسط شورای آموزش و پرورش بانه در بین شوراهای آموزش و پرورش استان کردستان خبر داد.

 وی افزود: علی رغم کسب این موفقیت در استان کردستان، شورای آ موزش و پرورش بانه در سطح کشوری نیز از رتبه و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه این شورا در بین تمام شوراهای آموزش و پرورش کشور جزو 10 شورای برتر می باشد.


خضری با بیان اینکه آموزش و پرورش در بین تمام خانواده ها عضو دارد خاطرنشان کرد، آموزش و پرورش از گسترده ترین نهادهای جامعه است که اداره نهادی با این گستردگی و آمار بالای جامعه مخاطبی از عهده یک نهاد و سازمان مانند آموزش و پرورش خارج است.

 رئیس آموزش و پرورش بانه تصریح کرد:
شوراهاي آموزش و پرورش يكي از ظرفيت هاي مهم جهت نيل به اهداف متعالي آموزش و پرورش بوده و اكنون نيز ظرفيتي قابل توجه در راستاي سياست ها و راهكار هاي سند تحول بنيادين با بهره گيري و مشاركت صاحب نظران، دلسوزان و آحاد مردم مي باشد.

وی تمرکز زدایی و جلب مشارکت های مردمی را از مهمترین عوامل در کسب رتبه  اول استانی توسط شورای آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: استفاده از دیگر پتانسیل های موجود در شهرستان از جمله جذب خیرین، مشارکت های انجمن اولیا و مربیان از دیگر شاخصه های دخیل در کسب این موفقیت بوده است.


 



برچسب ها :

شورای آموزش و پرورش بانهمشارکت های مردمیشورای آموزش و پرورشآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی