شنبه 3 بهمن 1394 / 00:01|کد خبر : 759|گروه : فرهنگي

رئیس آموزش و پرورش بانه خبر داد:

تصویب 77 مصوبه در شورای آموزش و پرورش بانه / تحقق 93 درصدی مصوبات این شورا

تصویب 77 مصوبه در شورای آموزش و پرورش بانه / تحقق 93 درصدی مصوبات این شورا

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بانه با بیان اینکه امسال 77 مصوبه در شورای آموزش و پرورش این شهر تصویب شده است گفت:بیش از93 درصد این مصوبات تحقق یافته است.

رضا خضری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: شوراهای آموزش وپرورش از سال 1372 با 22 ماده و با هدف بستر سازی مشارکت همگانی، بهره گیری از امکانات و کلیات منابع، توسعه و تجهیز فضای آموزشی‌ و پرورشی شکل‌ گرفته است.

وی با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش از ارزش و جایگاه بالایی در تحقق اهداف متعالی تعلیم و تربیت برخوردار هستند افزود: این جایگاه درحدی است که هر ساله از24 دیماه لغایت  سی ام این ماه را بعنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری کرده اند.

خضری خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه نیز در سال تحصیلی 95 - 94 تا کنون 11 جلسه با حضور همه اعضای این شورا برگزار کرده است که حاصل این جلسات تصویب 77 مصوبه بوده است.
 

مدیر آموزش و پرورش بانه همچنین از اجرایی‌شدن 93 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش این شهر در سال جاری خبرداد و گفت: 7 درصد باقیمانده نیز از جمله مصوباتی است که زمان‌بر بوده و برای اجرایی شدن آنها نیازمند گذشت زمان هستیم.

وی تصریح کرد: مهمترین مصوبات شورای آموزش و پرورش بانه در حوزه مشارکت های مردمی و تمرکز زدایی بوده بطوریکه مبلغ 556 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی  مردم به آموزش و پرورش بانه در راستای بهسازی، نوسازی عمران و تجهیز مدارس از جمله این موارد  بوده است.

 

 



برچسب ها :

شورای آموزش و پرورشبانهمصوبهکمک های مردمی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی