یکشنبه 4 بهمن 1394 / 09:07|کد خبر : 777|گروه : فرهنگي

پیرمرد 103 ساله بانه ای به عضویت کتابخانه شهید نصراللهی بانه در آمد

پیرمرد 103 ساله  بانه ای به عضویت  کتابخانه شهید نصراللهی بانه در آمد

پیرمرد 103 ساله بانه ای با حضور در کتابخانه عمومی شهید نصراللهی این شهرستان، در این نهاد فرهنگی عضو شد.

به گزارش آرباباخبر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بانه با اعلام این خبر اظهار داشت: این پیرمرد 103 ساله با نام عبدالله قاسمی در دوم مهر ماه سال 1291 هجری شمسی در بانه متولد شده است.



صفر حسین زاده با بیان اینکه عضویت این فرد در کتابخانه های عمومی بسیار مهم و امیدبخش است، افزود: نکته جالب توجه این است که وی برای نخستین بار است که به کتابخانه های عمومی مراجعه کرده و به عضویت این نهاد فرهنگی در آمده است.



وی عنوان: آقای قاسمی هدف خود را از این اقدام مهم این مسئله که هیچ وقت برای یادگیری و کسب دانش و آگاهی دیر نیست عنوان کرده است.



رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بانه اظهار کرد: این فرد همچنین از همه اقشار برای عضویت در کتابخانه های عمومی دعوت به عمل آورده و سعادتمندی و خوشبختی انسان را منوط به ارتقای سطح آگاهی و سواد بیان کرده است.



حسین زاده عضویت این پیرمرد 103 ساله را در کتابخانه های عمومی بانه افتخار آمیز توصیف کرد و گفت: بدون شک مواردی از این دست در جامعه ما کمتر اتفاق می افتد و امیدوارم حرکت این فرد در ترویج افراد به کتاب خوانی و مطالعه اثرگذار باشد.



وی در پایان اضافه کرد: شهرستان بانه در حال حاضر دارای 5 کتابخانه عمومی نهادی و یک باب کتابخانه عمومی مشارکتی با نزدیک به 2 هزار عضو فعال است.



برچسب ها :

پیرمرد 103 سالهکتابخانه عمومیشهید نصرالهیبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی