دوشنبه 5 بهمن 1394 / 10:50|کد خبر : 787|گروه : اقتصادي

نماینده مردم سقز و بانه :

سهم تولید از منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها بسیار ناچیز است

سهم تولید از منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها بسیار ناچیز است

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده بود از محل افزایش قیمت حامل های انرژی حدود 30 درصد به بخش تولید اختصاص داده شود که براساس گزارش تفریغ بودجه به این هدف دست پیدا نکردیم.

به گزارش آرباباخبر، به نقل از خانه ملت، محسن بیگلری نماینده سقز وبانه در مجلس درباره سهم یک درصدی تولید از هدفمندی یارانه ها گفت: درحالی که بخش های مختلف تولید کشور در وضعیت رکودی است که با برنامه ریزی این امکان وجود دارد که با اختصاص منابع بیشتر از هدفمندی یارانه ها به تولید شرایط توسعه کشور را فراهم کند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر شده بود از محل افزایش قیمت حامل های انرژی حدود 30 درصد به بخش تولید اختصاص داده شود که براساس گزارش تفریغ بودجه به این هدف دست پیدا نکردیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: با توجه به اینکه بر اساس قانون هدفمندی باید یارانه بخش تولید پرداخت می شد،اما این مهم بطور کامل عملیاتی نشد و مشکلاتی به همراه داشت.

بیگلری گفت:براساس قانون هدفمندی یارانه ها،اگر یارانه نقدی تنها به اقشار نیازمند پرداخت می شد،منابع بیشتری به بخش تولید اختصاص داده می شد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش سهم بیشتری از منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها به بخش تولید،تاکید کرد: در حذف یارانه نقدی بخشی از خانواده های یارانه بگیر ،اشتباهاتی صورت گرفته است که باید با شناسایی دقیق دهک های ثروتمند این موضوع حل شود.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید پذیرفت برای رونق تولید و اشتغالزایی باید درصد بیشتری از منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها به بخش تولید اختصاص یابد.



برچسب ها :

محسن بیگلرینمایندهسقز و بانههدفمندی یارانه هاتولید

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی