سه شنبه 7 مهر 1394 / 12:00|کد خبر : 79|گروه : اجتماعي

فرمانده سپاه بانه:

حمايت از اشتغال پايدار، مقابله با افكار ضاله و قاچاق اقلام ضد فرهنگي، از اولويت هاي سپاه بانه است

حمايت از اشتغال پايدار، مقابله با افكار ضاله و قاچاق اقلام ضد فرهنگي، از اولويت هاي سپاه بانه است

فرمانده سپاه بانه گفت: مقابله با ورود كالاهاي ضد فرهنگي، ترويج افكار ضاله وهابيت و ايجاد اشتغال از اولويت هاي كاري سپاه بانه است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، يعقوب صفاري شامگاه روز دوشنبه در چهارمين جلسه شوراي اداري شهرستان بانه كه با حضور همه مسئولين ادارات اين شهرستان و اعضاي شوراي تامين بانه در سالن جلسات فرمانداري اين شهربرگزار شد ضمن ارائه گزارشي از عملكرد سپاه بانه در حوزه هاي  فرهنگي ، اجتماعي و اقتصادي گفت: با توجه به رسالتي كه سپاه در حفظ ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب دارد اقدامات موثري در اين حوزه ها انجام داده است.

وي افزود: حمايت از اشتغال پايدار در شهرستان ، مقابله با نشر و ترويج افكار ضاله وهابيت و تكفيري گري، و ممانعت از  ورود اقلام ضد فرهنگي به شهرستان، از اولويت هاي كاري سپاه بانه مي باشد.

صفاري با بيان اينكه انجام كارهاي فرهنگي و امنيتي در شهرستان، منوط به همكاري و تعامل همه دستگاه ها و نهادهاي دولتي و مردمي مي باشد خاطرنشان كرد: انجام اين كارها به تنهايي از عهده يك نهاد و سازمان خارج است و براي حصول نتيجه مطلوب در اين زمينه همكاري و تعامل همگان را مي طلبد.


فرمانده سپاه بانه با اشاره به سابقه ديني مردم اين شهرستان در پاي بندي به شرع و مباني دين اسلام تصريح كرد: مردم اختيار الديني بانه همواره به دينداري و تعهد به مباني اسلام معروف بوده و تا حد ممكن به مخالفت با افراديكه قصد ترويج هرگونه منكرات و اقدماتي كه مغاير با شرع مقدس بوده پرداخته اند و از اين به بعد نيز نبايد اجازه دهند تا يك عده افراد سودجو كه فقط بدنبال منافع شخصي خود هستند به نام و آوازه درخشان اين شهر ضربه وارد كنند.

وي همچنين خطاب به ماموستاها و مسئولين، خاطرنشان كرد، امروز با توجه به تلاش جريان هاي منحرف و ضاله در منحرف كردن افكار جوانان بايد امام شافعي و مذهب شافعي را در جامعه و بويژه بين نسل جوان شهرستان بازنشر و انتشار داده و نگذاريم فرقه هاي ضاله با نام دين از پاكي و لطافت جوانان ما سوء استفاده كرده و آنها را منحرف كنند.


صفاري با بيان اينكه ايجاد اشتغال پايدار و حمايت از توليد در راستاي تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي از ديگر اولويت هاي سپاه بانه است گفت: واحد سازندگي سپاه بانه آمادگي اين را دارد كه از دارندگان طرح هاي اقتصادي زود بازده، با اعطاي تسهيلات و وام هاي بانكي قرض الحسنه حمايت كند.

وي همچنين خاطرنشان كرد، سپاه بانه همواره به بازارچه هاي مرزي با ديد  يك فرصت و ظرفيت براي رشد وضعيت معيشتي و شكوفايي اقتصاد مردم منطقه نگريسته است و به شدت از گسترش ظرفيت بازارچه هاي مرزي حمايت مي كند.

 



برچسب ها :

فرمانده سپاه بانهكالاهاي ضدفرهنگياشتغالوهابيتافكار ضاله

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی