دوشنبه 5 بهمن 1394 / 11:51|کد خبر : 791|گروه : ورزشی

همزمان با دهه فجر ،

25 عنوان برنامه ورزشی - فرهنگی در بانه اجرا می شود

25 عنوان برنامه ورزشی - فرهنگی در بانه اجرا می شود

رحمان لطفی اقدم از برگزاری 25 عنوان برنامه ورزشی - فرهنگی توسط اداره ورزش و جوانان بانه در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت:  اداره ورزش و جوانان این شهر امسال نیز به روال سال های گذشته در ایام دهه فجر برنامه های ورزشی فرهنگی متعددی را در سطح شهرستان بانه پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه این برنامه ها با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌ کارشناسان و همکاران اداره ورزش و جوانان و هیئتهای فعال ورزشی بانه در ایام دهه فجر برگزار می شود افزود: تعداد 25 عنوان برنامه برای این ایام تدوین شده است که با همکاری سایر نهادهای دولتی در طول این دهه برگزار خواهد شد.

لطفی اقدم خاطرنشان کرد، : ورزش صبحگاهی، پیاده روی خانوادگی  و آمادگی جسمانی از جمله رشته های ورزشی هستند که برای بانوان ورزشکار بانه ای در دهه فجر امسال پیش بینی شده است
.


رئیس اداره ورزش و جوانان بانه برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال و همچنین ورزشهای رزمی مانند تکواندو، و کاراته را از جمله برنامه های ورزشی قابل رقابت برای آقایان در دهه فجر امسال برشمرد.

وی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: این اداره در کنار مسابقات ورزشی چندین برنامه متفاوت را نیز برای گروه‌های سنی مختلف جوانان با محوریت برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارت های قبل از ازدواج برگزار خواهد کرد.


لطفی اقدم همچنین به برگزاری همایش بازی های بومی محلی با محوریت جوراب بازی در سطح شهرستان بانه خبر داد و گفت: در دهه فجر سال گذشته حدود 70 تیم از کل شهرستان در این مسابقات شرکنت داشتند که امیدواریم امسال هم این بازی مهیج بومی با استقبال چشمگیر ی از طرف علاقمندان به این رشته قرار گیرد.
 




 



برچسب ها :

دهه فجربرنامه های ورزشیبانهجوانانبازی های بومی محلی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی