سه شنبه 6 بهمن 1394 / 08:04|کد خبر : 798|گروه : اجتماعي

امداد رسانی هلال احمر بانه به 20 مسافر اتوبوس گرفتار در برف

امداد رسانی هلال احمر بانه به 20 مسافر اتوبوس گرفتار در برف

امدادگران هلال احمر بانه شب گذشته به 20 مسافر اتوبوس گرفتار در برف امداد رسانی کردند .

آزاد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: شب گذشته داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان بانه در یک عملیات امداد و نجات توانستند به 20 نفر از مسافران یک اتوبوس  که گرفتا برف و کولاک شده بودند امداد رسانی کنند.

 وی با بیان اینکه این اتوبوس عازم شهرستان سردشت بود افزود: اتوبوس مذکور بعلت یخ زدگی سطح جاده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با شانه خاکی جاده در نزدیکی روستای کیله شین برخورد کرده بود.

فتاحی خاطرنشان کرد، علی رغم اینکه خوشبختانه تمام مسافران این اتوبوس در صحت کامل بودند متاسفانه راننده آن دچار مصدومیت شده بود که توسط امدادگران هلال احمر بانه به بیمارستان صلاح الدین ایوبی این شهرستان انتقال و تحت مداوا قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه همچنین تصریح کرد، مسافران اتوبوس تهران - سردشت نیز توسط امدادگران هلال احمر بانه به پایگاه امداد جاده ای گردنه خان منتقل و آنجا اسکان داده شدند.

وی همچمنین از امدادرسانی امدادگران هلال احمر بانه به 2 نفر از سرنشینان یک وانت بار در 10 کیلومتری بانه سقز خبر داد و گفت: این خودرو نیز شامگاه گذشته بعلت ترکیدن لاستیک جلو از جاده منحرف و با کوه برخورد کرده بود که هر دو سرنشینا آن دچار مصدومیت شده بودند که با امداد رسانی داوطلبان جمعیت هالا احمر بانه نجات یافتند.


 



برچسب ها :

امداد رسانیهلال احمرمسافران گرفتار در برف و کولاکبانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی