سه شنبه 6 بهمن 1394 / 08:16|کد خبر : 800|گروه : اجتماعي

رئیس جمعیت هلال احمر بانه خبر داد

رها سازی 300 خودروی گرفتار در برف و کولاک/ نجات بیش از هزار مسافر گرفتار در برف و بوران

رها سازی 300 خودروی گرفتار در برف و کولاک/ نجات بیش از هزار مسافر گرفتار در برف و بوران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از رها سازی 300 خودروی گرفتار در برف و کولاک خبر داد و گفت: در 48 ساعت گذشته بالغ بر یک هزار مسافر گرفتار در بوران توسط امدادگران جمعیت هلال احمر بانه نجات یافتند.

آزاد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: به دنبال بارش شدید برف و کولاک از شامگاه روز یکشنبه 4 بهمن ماه تا به امروز و کاهش دمای هوا، حدود 300 خودروی گرفتار در برف و بوران توسط نیروهای امدادی هلال احمر بانه رهاسازی شدند.

وی افزود:
از ساعت 21 شب یکشنبه  تا امروز  عملیات امداد رسانی و اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف و کولاک ادامه دارد بطوریکه تا کنون بیش از یک هزار مسافر توسط امدادگران این جمعیت اسکان اظطراری و امداد رسانی شدند.

فتاحی ، بیشترین امداد رسانی جمعیت هلال احمر بانه به مسافران در راه مانده و گرفتار در برف و کولاک را مربوط به محور جاده سقز- بانه و گردنه خان این شهرستان عنوان کرد.

 رئیس جمعیت هلال احمر بانه تصریح کرد:
مسافرانی که قصد عبور از محورهای سقز و بانه را دارند بدلیل شرایط نامساعد جوی طی امروز و فردا راحتی المقدور از سفر به این شهرستان خودداری کنند و اگر سفر آنها ضروری است توصیه می شود که وسایل گرمایشی و تجهیزات ایمنی همراه خود داشته باشند تا گرفتار برف و بوران نشوند.

وی، بستن زنجیر چرخ به خودروها، توزیع بسته های غذایی و جیره خشک، رها سازی خودروهای گرفتار در برف و اسکان اظطراری را از جمله مهمترین موارد امداد رسانی جمعیت هلال احمر بانه به مسافران گرفتار برشمرد و گفت: تمامی نیروهای امدادی جمعیت هلل احمر بانه برای کمک و امداد رسانی به هموطنان عزیز در آمادگی کامل بسر می برند.



برچسب ها :

هلال احمر بانهامداد رسانیبرف و کولاکمسافر گرفتار

نظرات کاربران :

محمد (بانه) [چهارشنبه 14 بهمن 1394 | 21:18] پاسخ

سلام.اززحمات نیروهای امدادی هلال احمر ،بخصوص گردنه خان (بانه)تشکرمینماییم.زیرادرتمامی روزهای سال درحال تلاش وکوشش هستند.خسته نباشید،خداقوت

علی از بانه [پنجشنبه 22 بهمن 1394 | 22:41] پاسخ

درود بر تمامی این عزیزان
خداوند اجرشان بدهد که صادقانه زحمت میکشند

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی