سه شنبه 7 مهر 1394 / 13:37|کد خبر : 81|گروه : اجتماعي

فرماندار بانه از روند كند اجراي مسكن مهر در اين شهرستان انتقاد كرد

فرماندار بانه از روند كند اجراي مسكن مهر در اين شهرستان انتقاد كرد

فرماندار بانه در جلسه شوراي اداري اين شهرستان از روند كند اجراي مسكن مهر در بانه انتقاد كرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذيري شامگاه دوشنبه ششم مهرماه، در جهارمين جلسه شوراي اداري اين شهرستان با انتقاد از روند كند اجراي مسكن مهر در بانه،خواستار تسریع در روند ساخت و تکمیل پروژه مسکن مهر اين شهرستان شد.
 

وي با اشاره به بالا بودن اجاره بهاي مسكن در اين شهرستان افزود: از آنجايي كه بانه امروز يك شهر تجاري و مرزي محسوب مي شود، اجاره بها نيز در اين شهرستان بسيار بالا بوده و لذا تحويل و واگذاري مسكن هاي مهر در اين شهرستان مي تواند تا حد زيادي در تعديل اجاره بها و رفع مشکلات مردم در اين حوزه تاثير داشته باشد.

 عذيري همچنین با انتقاد نسبت به کندی پیشرفت مسکن مهر در برخی از فازهای این پروژه اظهار کرد: بسیاری از افراد ثبت‌نام کننده در مسکن مهر منتظر تکمیل واحدهای خود هستند که امیدواریم که با بررسی و رفع مشکلات و موانع موجود در مسکن مهر بانه، این افراد به ‌زودی صاحبخانه شوند.

فرماندار بانه  در ادامه سخنان خود به حفاظت از اراضي ملي و مقابله با ساخت و سازهاي غير مجاز در بانه نيز تاكيد كرد و گفت: هر چند در اين زمينه اقدامات خوبي انجام گرفته لذا بايد اين امر تداوم داشته و در اين راستا تلاش كنيم.

وي همچنين خواستار تعامل و همكاري فرا بخشي ادارات در مراسمات ملي و مذهبي شد و افزود: انتظار ما در حوزه تعامل و همكاري از نهادهاي دولتي در اموراتي كه مربوط به شهرستان و منافع ملي مي باشد بيش از مواقع ديگر است.



برچسب ها :

بانهآرباباخبرمسكن مهرساخت و ساز غير مجاز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی