شنبه 10 بهمن 1394 / 10:21|کد خبر : 827|گروه : اقتصادي

رئیس جهاد کشاورزی بانه خبر داد:

بهره برداری از 3 طرح گازرسانی به واحد های مرغداری در بانه همزمان با دهه فجر

بهره برداری از 3 طرح گازرسانی به  واحد های مرغداری در بانه همزمان با دهه فجر

رئیس جهاد کشاورزی بانه گفت: دهه فجر امسال از 3 طرح گازرسانی به واحد های مرغداری در این شهرستان همزمان با دهه فجر بهره برداری می شود.

جعفر قادرزاده صبح امروز دهم بهمن ماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گازرسانی به 3 واحد مرغداری این شهرستان انجام شده است که در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
 

وی افزود: با گازرسانی به این 3 واحد مرغداری سالانه حدود 500  هزار لیتر نفت گاز  در هر سه واحد مرغداری صرفه جویی می شود. که به لحاظ اقتصادی 40 تا 50 درصد کاهش هزینه ها را برای صاحبان مرغداری ها در پی خواهد داشت.

قادرزاده خاطرنشان کرد،
با اجرای این کار علاوه بر تحقق اهدافی همچون کاهش هزینه‌های تولید، ارتقای ضریب بهداشتی مرغداری‌ها و آسان کاری برای مرغداران و همچنین کاهش هزینه‌های مصرفی را نیز در بر خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی بانه تصریح کرد: با گازرسانی به این سه واحد صنعتی، تعداد مرغداری های گازدار در سطح شهرستان بانه به 51 مورد ارتقا خواهد یافت.

 وی گفت: با احتساب این آمار در مجموع، بالغ بر 75 درصد مرغداری های سطح شهرستان بانه از نعمت گاز بهره مند خواهند شد که این آمار در  بانه  در مقایسه با میانگین واحدهای صنعتی سایر شهرهای استان کردستان یک رقم قابل توجهی می باشد.

 

 



برچسب ها :

گازرسانیمرغداریبانهنفت گازهدفمندی یارانه ها

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی