چهارشنبه 14 بهمن 1394 / 09:06|کد خبر : 879|گروه : اجتماعي

رئیس اداره ثبت احوال بخش نمشیر بانه خبر داد

ثبت سالانه 360 مورد ولادت در بخش نمشیر/ افزایش یک درصدی جمعیت در این بخش

ثبت سالانه 360 مورد ولادت در بخش نمشیر/ افزایش یک درصدی جمعیت در این بخش

رئیس اداره ثبت احوال بخش نمشیر شهرستان بانه با بیان اینکه سالانه 360 مورد ولادت در این بخش ثبت می شود گفت: جمعیت این بخش بعد از تغییر سیاست های افزایش جمعیتی دولت یک درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، رئوف محمدپور روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در هر ماه بیش از 34 مورد و سالانه 360 مورد ولادت نوزادان در این بخش ثبت می شود.

وی آمار ثبت ازدواج را 38 مورد در ماه عنوان کرد و افزود: آمار ازدواج در بخش نمشیر مناسب است اما در بحث آمار طلاق اطلاعاتی در دست نیست چرا که پروسه طلاق بیشتر در دفترخانه های بانه ثبت می شود.

محمدپور اظهار کرد: روزانه 25 مورد و هر ماه 400 مورد کارت هوشمند صادر می شود و در هر ماه 150 مورد شناسنامه نیز تعویض می گردد.

وی گفت: سخت گذر بودن راه و نامساعد بودن شرایط آب و هوایی در فصول سرد سال سبب می شود که مردم در موعد مقرر اقدام به تعویض شناسنامه و ثبت وفات نکنند که برای سهولت مردم در هفته دو روز همکاران ماموریت دارند در دهیاری ها مستقر شوند و به مردم در کمک نمایند.

رئیس ثبت احوال بخش نمشیر بانه در ادامه افزود: برای ثبت وفات باید حداقل 10 روز بعد از فوت به ثبت احوال اعلام شود در غیر این صورت خانواده متوفی با مشکلات قانونی مواجه می شوند.


گفتنی است که شهر کانی سور مرکز بخش نمشیر است که در 25 کیلومتری شهرستان بانه و 242 کیلومتری سنندج  قرار دارد.



برچسب ها :

بخش نمشیرافزایش جمعیتبانهکانی سورثبت احوال

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی