چهارشنبه 8 مهر 1394 / 12:41|کد خبر : 89|گروه : اجتماعي

در شش ماه نخست سال جاري صورت گرفت

انجام 317 مورد عمليات، توسط آتش نشاني بانه

انجام 317 مورد عمليات، توسط آتش نشاني بانه

مدير عامل آتش نشاني و خدمات ايمني بانه از انجام 317 مورد عمليات آتش نشاني و امداد و نجات توسط آتش نشاني بانه در 6 ماهه نخست سال جاري خبر داد.

محمدظاهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار  آرباباخبر در اين خصوص اظهار داشت: در طول شش ماه گذشته، مامورين آتش نشاني شهرستان بانه در مجموع 317 مورد عمليات انجام داده اند كه از مجموع 317 مورد عملیات، 289 مورد آن مربوط به اطفاي حريق و 27 مورد آن مربوط به امداد و نجات بوده است.

وی انجام 289 مورد عملیات اطفاي حريق را از مهم‌ترین اقدامات آتش نشاني بانه برشمرد وافزود: در طول 6 ماه گذشته در اين حوزه، 31 فقره آتش سوزي منازل مسكوني، 2 فقره اداري، 4 مورد تجاري، 109 مورد فضاي سبز و كشاورزي داشته ايم.

حيدري همچنين اطفاي  113 مورد حريق در جنگل ها و مراتع شهرستان بانه، 13 مورد خودرو، 5 فقره ضايعات و تاسيسات شهري و 12 مورد آتش سوزي متفرقه را از جمله عمليات هاي انجام گرفته توسط آتش نشاني بانه در حوزه اطفاي حريق برشمرد.


مديرعامل آتش نشاني و خدمات ايمني بانه، همچنين از ارائه 27 مورد خدمات امداد و نجات به شهروندان خبر داد و گفت: عمليات امداد و نجات نيز يكي ديگر از بخش هاي مهم كاري در حوزه آتش نشاني است .

وي با بيان اينكه 3 مامور آتش نشاني بانه در طول اين عمليات ها دچار حادثه و مجروحيت شدند خاطر نشان كرد، در اين حوزه نيز  3 مورد ريزش آوار، يك مورد سقوط اشياء، 3 مورد گير افتادن در آسانسور، 2 مورد تصادف ، يك مورد چرخ گوشت و گير كردن انگشتري و 9 مورد حيوانات وحشي و موذي انجام شده است.

حيدري تصريح كرد: همه تلاش نیروهای آتشنشانی به ویژه نیروهای امدادی این است که بتوانند در کمترین زمان و کوتاه‌ترین فاصله ممکن مأموریت‌های خود را در خدمت‌رسانی به مردم با سرعت انجام دهند.

وي همچنين با اشاره به مجموع تماس‌های گرفته شده با آتش‌نشانی بانه در شش ماه گذشته از برخي شهروندان كه تماس الكي گرفته و گزارش هاي غيرواقعي ارائه مي دهند گلايه گرد و گفت:از مجموع اين تماس ها 54 درصد آن غیرواقعی و 46 درصد تماس ها واقعی بوده است كه اين عامل مي تواند از حضور بموقع نيروهاي امدادي در حوادث واقعي تاثير منفي داشته و فجايع مالي و انساني غير قابل جبراني بهمراه داشته باشد.

 انتهاي پيام/



برچسب ها :

بانهآرباباخبرعملياتآتش نشانامداد و نجاتاطفاي حريقحوادث

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی