پنجشنبه 9 مهر 1394 / 07:33|کد خبر : 92|گروه : اقتصادي

رئيس كميته امداد بانه خبر داد

ايجاد 478 نفر طرح اشتغال توسط كميته امداد بانه در سال 93

ايجاد 478 نفر طرح اشتغال توسط كميته امداد بانه در سال 93

رئيس كميته امداد بانه گفت: در سال 93 كميته امداد بانه 478 طرح اشتغال را براي مددجويان تحت پوشش اين نهاد ايجاد كرده است.

جلال خليلي صبح روز پنجشنبه 9 مهرماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر ؛ با اعلام اين موضوع اظهار داشت: با توجه به اينكه ايجاد اشتغال در راستاي خودكفايي مددجويان، يكي از اولويت ها و سياست هاي كاري كميته امداد بانه iدر ارتباط با افراد تحت پوشش است ،لذا اين نهاد در سال 93 توانست براي 478  نفر طرح اشتغال ايجاد كند.

وي افزود: در اين راستا كميته امداد بانه، 5 ميليارد و 300 ميليون تومان اعتبار با همكاري بانك هاي عامل شهرستان كه بصورت  تلفيقي از منابع مالي خود كميته امداد بانه و بانك هاي عامل بوده به اين مددجويان كمك كرده است.

خليلي خاطرنشان كرد، در مدت اجراي اين طرح، همه كارهاي نظارتي و مشاوره اي لازم از طرف مشاوران و خود كارشناسان كميته امداد بانه انجام گرفته است.


مدير كميته امداد بانه همچنين از برگزاري كلاس هاي فني حرفه اي جهت امر اشتغال در دورترين نقاط روستايي اين شهرستان خبر داد و گفت: ما در سال گذشته اين كلاس ها را به دورترين نقاط روستايي سوق داده و در اين حوزه نيز توانستيم براي 105 نفر اشتغال زايي كنيم.


وی در خصوص خدمات فرهنگی و آموزشی ارائه شده به خانواده های تحت حمایت نیز اظهار داشت: هم اکنون تعداد يك هزار و دويست دانش آموز و  60 دانشجوی تحت حمایت از خدمات فرهنگی این نهاد الهی در زمینه آموزش، مشاوره، کمک هزینه تحصیلی، اردو، کانون های فرهنگی و غیرو استفاده می کنند.



برچسب ها :

بانهآرباباخبرااشتغالكميته امداد بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی