دوشنبه 19 بهمن 1394 / 15:04|کد خبر : 920|گروه : سياسي

رئیس بنیاد شهید بانه:

بانه رتبه سوم ایثارگری را دراستان کردستان دارد

بانه رتبه سوم ایثارگری را دراستان کردستان دارد

رئیس بنیاد شهید بانه با بیان اینکه مردم مرزنشین بانه در طول دوران دفاع مقدس، سختی های زیادی را متحمل شده اند گفت: رتبه سوم ایثارگری دراستان کردستان متعلق به بانه است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، اسماعیل ورمزیاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه در آیینی که به مناسبت دهه فجرT در روستای رشید قلعه برگرار شد گفت: مردم شهر مرزی بانه در طول دوران دفاع مقدس و حتی سال ها بعد از آن نیز سختی ها و مشقات فراوانی را متحمل شده اند ولی هرگز در مقابل دشمنان سر تسلیم فرو نیاورده اند.

وی افزود: شهرستان بانه با تقدیم 840 شهید، یک هزار و 260 جانباز و بیش از 100 آزاده، دین خود را به انقلاب ادا کرده اند بطوریکه شهرستان بانه رتبه سوم ایثارگری را در استان از آن خود کرده است.

ورمزیاری امنیت و اقتدار امروز را مرهون مجاهدت ایثارگران و شهدایی دانست که برای حفظ امنیت مردم در برابر دشمنان، از مهمترین سرمایه وجودی خود که جان عزیزشان می باشد گذشت کردند.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه، قدردانی و حراست از خون شهدا را وظیفه همه اقشار مردم ایران دانست و گفت: امروز همه اقشار مردم مدیون و وامدار خون شهدا هستند.

  وی تصریح کرد: اگر تاریخ انقلاب را ورق بزنیم خواهیم دید که این تاریخ، مملو از ایثار و فداکاریهای انسان هایی است که جان خود را در راه عزت و اعتلای این کشور فدا کردند.

 



برچسب ها :

بانهایثاراستان کردستانامنیتآربابا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی