چهارشنبه 21 بهمن 1394 / 13:50|کد خبر : 937|گروه : سياسي

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه:

زندگی دینی معتدل ومنطقی یکی از راه های مقابله با جنگ نرم دشمن است

زندگی دینی معتدل ومنطقی  یکی از راه های مقابله با جنگ نرم دشمن است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در یادواره شهدای دانش آموزی این شهرستان گفت: زندگی دینی معتدل ومنطقی یکی از راه های مقابله با جنگ نرم دشمن است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، حجت الاسلام و المسلمین، منتظری، صبح امروز در مراسم نمادین یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان بانه که به مناسبت گرامی داشت دهه فجر و همزمان با نهمین روز از این دهه در کانون ولایت شهرستان بانه برگزار شد، با اشاره به روش های مختلف دشمنان برای مبارزه با نظام اسلامی ایران گفت: دشمن برای ضربه زدن به مردم مسلمان ایران روش های گوناگونی را بکار می بندد تا بتواند به اهداف خود برسد.

وی افزود: دشمن در مرحله اول رویارویی خود با انقلاب اسلامی که هنوزنظام اسلامی نوپا بود ، جنگ تحمیلی را توسط یکی از سر سپردگان خود در منطقه بنام صدام حسین برعلیه ملت ایران براه انداخت و به مدت 8 سال ملت قهرمان ایران را با چالش مواجه کرد.

منتظری خاطرنشان کرد، دشمن بعد از شکست در جنگ سخت با تغییر رویه خود در مبارزه با مردم مسلمان ایران، به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آورده است و از آن زمان تا کنون روز به روز بر گستره میدان مبارزه خود در این جبهه مشغول است  .

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه با بیان اینکه، رویکرد دشمن در این جبهه،مبارزه با افکار و عقاید مردم مسلمان می باشد خاطرنشان کرد، برای مقابله با این هجمه نرم باید به روش خودش به مبارزه با او پرداخت که گرایش به یک زندگی دینی معتدل و منطقی یکی از راه های مهم مقابله با او است.

وی تصریح کرد: ایجاد روحیه یاس و نا امیدی در دل مردم، دامن زدن به اختلافات قومی مذهبی و تضعیف ایمان ها  از جمله روش های مبارزاتی دشمن در این جبهه می باشد و مادامیکه در این مبارزه موفق نشود  هم دست بردار نیست.

منتظری در ادامه سخنان خود  با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا در دین اسلام گفت: شهادت در راه اعتقادات وآموزه های دین اسلام توفیق بزرگی است که نصیب هر فردی نمی شود.

وی همچنین نقش شهدا را در آگاهی بخشی به جامعه و هدایت  انسانها به سوی سعادت دنیا و آخرت بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: شهدا با نثار خون خود برکات زیادی را به جامعه ما ارزانی داشتند که نعمت امنیت و اقتدار از مهمترین این برکات است.



برچسب ها :

یادواره شهدای دانش آموزیبانهجنگ نرماعتقاداتشهید

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی