جمعه 23 بهمن 1394 / 13:32|کد خبر : 948|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

مسئولین قدر مردم را بدانند/ بهترین راه قدرشناسی خدمت به مردم است

مسئولین قدر مردم را بدانند/ بهترین راه قدرشناسی خدمت به مردم است

امام جمعه موقت بانه با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مسئولین نظام باید قدر این مردم را بدانند و بهترین راه قدرشناسی نیز خدمت به آنهاست.

 به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی، ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان بانه که در مسجد جامعه این شهر برگزار شد با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم بانه در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال گفت: دیروز در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور گسترده و با شکوه‌تر مردم شهرستان بانه بودیم بطوریکه حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بی نظیر بود.

وی افزود: راهپیمایی
۲۲ بهمن امسال مردم غیور بانه  پیام روشنی برای سردمداران استکبار داشت و آن اینکه، استکبار جهانی باید این حقیقت را دریابند که درخت تنومند انقلاب اسلامی به بار نشسته و مردم بعد از گذشت سی و هفت سال از پیروزی انقلابشان همچنان به آن پای بند هستند.

کریمی خاطرنشان کرد، مسئولین نظام باید قدر این مردم را بدانند و بهترین راه قدرشناسی از این بزرگواران نیز خدمت رسانی شایسته  به آنهاست چرا که مردم ایران شایسته بهترین خدمت رسانی ها هستند.
 

امام جمعه بانه همچنین با اشاره به نزدیک بودن انتخابات پیش رو تصریح کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه بانه در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که هرگز صحنه را خالی نخواهند گذاشت و در این انتخابات سرنوشت ساز نیز حضوری پرشور و گسترده خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص وظیفه والدین نسبت به تربیت فرزندانشان گفت: با توجه به وسعت دامنه تهدیدات دشمن وظیفه والدین به مراتب سخت تر از گذشته شده و آنها بایستی بیش از گذشته مراقب فرزندانشان باشند.

امام جمعه موقت بانه فضای مجازی را یکی از ابزارهای دشمنان برای منحرف کردن عقاید و باورهای جوانان در عصر حاضر برشمرد و افزود: امروز دشمن در جبهه جنگ نرم در صدد به انحراف کشاندن جوانان است.

ماموستا کریمی، آمار استفاده از اینترنت و فضای مجازی را در کشور ایران بسیار  بالا عنوان کرد و گفت: این در حالیست که میانیگین استفاده از اینترنت در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته دنیا به مراتب کمتر است.



برچسب ها :

امامئ جمعه موقتمسئولینمردمراهپیمایی 22 بهمنخدمت به مردمبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی